|
کدخبر: 24172

رییس سازمان صنعت،‌معدن و تجارت اصفهان خبرداد:

ارائه تسهیلات به اصناف برای رونق کسب و کار

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان از حمایت ستاد تسهیل از اصناف با ارائه تسهیلات بانکی خبر داد و گفت؛ متقاضیان جهت بهره گیری از خدمات و تسهیلات بانکی در سامانه اختصاصی ستاد تسهیل اصناف ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گسترش ، اسرافیل احمدیه بابیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با همکاری اتاق اصناف اصفهان برای سهولت پرداخت تسهیلات به اصناف ورود کرده است خاطر نشان کرد: اصناف متقاضی می‌توانند با ثبت نام در سامانه اختصاصی در خواست تسهیلات را پر کنند. بعد از ثبت تقاضا طی فرآیندی به ستاد تسهیل استان ارجاع سپس پس از بررسی و تصویب به بانک عامل ارجاع داده می‌شود.

احمدیه افزود: بانک‌های عامل درخصوص پرداخت تسهیلات به ۲ اصل توجه کنند نخست متقاضیان نیازمند باشند دوم اینکه می‌توانند وام اخذ شده را پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه گروه هدف اخذ تسهیلات اصناف هستند، خاطر نشان کرد: واحد‌های دارای پروانه صنفی معتبر در رسته تولیدی وخدمات فنی مهندسی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان می‌توانند از این تسهیلات بهره بگیرند. علاوه بر این واحدهای متقاضی دریافت تسهیلات بیشتر از ۱۰۰ میلیون پس از بررسی پرونده آنها به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها