|
کدخبر: 23807

۲۳ هزار بازرسی از اصناف استان زنجان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در هشت ماهه امسال بیش از ۲۳ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از شاتا، ناصر فغفوری افزود: در هشت‎ ماهه امسال، یک هزار و ۱۴۰ پرونده برای تخلف واحدهای صنفی استان زنجان تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه مجموع بازرسی‎های به عمل آمده از واحدهای صنفی استان زنجان در هشت‎ ماهه امسال ۲۳ هزار و ۲۷۴ مورد بوده است، تصریح کرد: در پی این بازرسی‎ها یک هزار و ۲۷۹ فقره تخلف از اصناف استان هم در حوزه‎های مختلف شناسایی شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه ۱۹۲ مورد از تخلفات شناسایی شده در طول سال‎ مربوط به گران‎فروشی است، اضافه کرد: ۱۴۵ مورد از تخلفات کم‌فروشی، ۶۶ مورد تقلب و ۳۵۷ مورد عدم درج قیمت و نصب نرخ‎نامه بوده است.

فغفوری به شناسایی ۱۸۲ مورد از تخلفات در۸ ماهه گذشته در حوزه نبود صدور صورت حساب و فاکتور از اصناف استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: ۱۳۰ مورد از تخلفات به دلیل نداشتن پروانه کسب واحد صنفی ثبت شده است.

وی تخلف در حوزه حمل‌ونقل نگهداری، عرضه و فروش کالاهای قاچاق را ۱۴۲ مورد اعلام کرد و ادامه داد: عدم رعایت دستورالعمل‎های بهداشتی نیز ۱۸ مورد بوده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها