|
کدخبر: 22548

در گفتگوی نمایشگاهی پایگاه خبری گسترش با مدیر جدید شهر آفتاب مطرح شد:

من یک سیاستمدار اقتصادی هستم

مدیرعامل جدید نمایشگاههای بین‌المللی شهر آفتاب معتقد است که مشکلات شهر آفتاب با تغییر رویکردها و بدون نیاز به هزینه های گزاف قابل اصلاح است. او آمده تا شرایط حضور فعالان نمایشگاهی در این عرصه هرچه بیشتر فراهم شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گسترش ، محمدرئوف قادری ترجیح داد تا پیش از تودیع و معارفه در مورد مسائل نمایشگاهی صحبتی نکند. اما به هر حال در پاسخ به اینکه با سابقه صرفا سیاسی خودش چه تاثیری میتواند بر یک فضای کاملا اقتصادی داشته باشد،گفت: درست است که من یک فعال سیاسی هستم اما بیشترین تجربه من اقتصادی است و تمامی فعالیت من در حوزه خدمت اداری و اقتصادی بوده است. به تعبیر دیگر من به عنوان یک چهره سیاسی در کشور مطرح هستم اما نباید از این موضوع غافل بود که فعالیت اقتصادی ام در کنار این چهره سیاسی مطرح بوده است.

وی افزود: چهره سیاسی پررنگ من چهره اقتصادی‌ام را پوشش داده اما فضای اقتصادی کشور را به خوبی درک میکنم و ایده هایی نیز برای کار در مجموعه شهر آفتاب دارم.

مدیر عامل جدیدشهر آفتاب در ادامه به راهکارهای رفع مشکلات شهر آفتاب اشاره کرد و افزود: در حالی شهردار تهران و مسوولان مرتبط بر سر حضور من درشهر آفتاب اتفاق نظر داشتند که همه ما همچون فعالان نمایشگاهی، مسوولان دولتی و شهرداری از مشکلات این نمایشگاه باخبر هستیم. من به نوبه خود می دانم که این نمایشگاه چالش های متعددی دارد که از این موارد می‌توان به تجربه ناموفق آن برای برگزاری اولین دوره نمایشگاه کتاب اشاره کرد.

قادری با اشاره به این که پذیرش و انتخاب من برای حضور در این نمایشگاه برای جبران این مشکلات و حل این گرفتاری‌ها بوده است، ادامه داد: ما معتقد به خرد جمعی هستیم و در عین حال با کار جمعی می توان هر مشکلی را حل کرد. مهم این است که ما اراده ای برای حل مشکلات داشته باشیم.

سکاندار جدید شهرآفتاب گفت: نقاط ضعف شهر تهران بسیار زیاد است که از آن جمله می‌توان به حضور پراکنده نمایشگاهها اشاره کرد زیرا برگزاری نمایشگاه در پایتخت بار ترافیک را افزایش داده است بنابراین ما باید تمامی تلاش خود را بکنیم تا امکاناتی در شهر آفتاب مهیا شود که اغلب نمایشگاه‌ها با هر ظرفیتی به این مجموعه منتقل شوند. جاذبه های شهر آفتاب می‌تواند منجر به حضور هر چه بیشتر نمایشگاه ها در پایتخت شده و ایجاد این جاذبه های وظیفه ما و شهرداری تهران است.

ارسال نظر