|
کدخبر: 20982

استاندار تهران خبر داد

حرکت لاک پشتی تهران در مسیر توسعه

استاندار تهران اظهار کرد: بر اساس سند چشم انداز ۱۴۰۴، باید همه استان‌ها، توسعه یافته باشند اما تهران از برنامه‌های تعیین شده، عقب افتاده است.

محمد حسین مقیمی در بازدید از غرفه صمت در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات به خبرنگار پایگاه‌خبری‌گسترش گفت: هرچند حدود هشت سال زمان داریم تا در زمینه توسعه شهر تهران به اهداف تعیین شده در سند ۱۴۰۴ برسیم اما پیشرفت برنامه‌های توسعه‌ای تهران به کندی پیش می‌رود و به عبارت دیگر تهران از برنامه‌ها عقب است.

وی افزود: شاخصه های توسعه ای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، حمل و نقل، بهداشت و درمان و ... تهران در سند ۱۴۰۴ مشخص شده است. در برخی از برنامه ها بر اساس سند پیش رفته ایم اما در بیشتر شاخص ها از برنامه عقب هستیم.

استاندار تهران تصریح کرد: برای جبران عقب ماندگی ها نیاز به تلاش و کار بیشتری داریم. ادارات کل و سازمان ها باید برنامه ریزی ها را منسجم تر و اولویت بندی ها مشخص کنند تا بودجه محدودی که داریم به اولویت ها اختصاص یابد.

وی ادامه داد: طرح های نیمه تمام باید تکمیل شوند و بر این اساس از آغاز طرح های جدید تا جای ممکن پرهیز می‌کنیم.

مقیمی گفت: اجرای برخی از طرح ها باید به بخش خصوصی واگذار شود. همچنین باید از خیرین کمک بگیریم، ان.جی.او ها را فعال کنیم تا بتوانیم عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها