|
کدخبر: 11729

اجرای طرح بیو ایمپلنت با سرمایه‌گذاری ۸۵۰ میلیارد ریالی

مدیر توسعه صنایع نوین سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: طرح بیو ایمپلنت‌ها یکی از تحولات بزرگ در صنایع پزشکی کشور به شمار می‌رود که کل سرمایه‌گذاری برای عملیاتی کردن این طرح ۸۵۰ میلیارد ریال است.

محمدرضا فیروز منش، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گسترش با اشاره به عملیاتی کردن طرح بیو ایمپلنت‌ها توسط ایدرو بیان کرد: حدود ۶ سال از اجرای این طرح می‌گذرد که بر اساس پیش‌بینی‌ها این طرح در ۷ استان عملیاتی می‌شود.

وی افزود: هدف از اجرای طرح تولید بیوایمپلنت‌های استخوانی، قلبی عروقی و تاندون است و این پروژه که کاملاً بومی است و با تمهیداتی که مدیرعامل ایدرو و سایر سهامداران برای تأمین تجهیزات این پروژه با در نظر گرفتن تحریم‌ها مدنظر قرار داده‌اند، فاز اول پروژه شمس‌آباد تهران عملیاتی شد.

به گفته مدیر توسعه صنایع نوین سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، فاز دیگری که بر اساس دستور مقام معظم رهبری در میان۷ استان در اولویت قرارگرفته، کرمانشاه است که تا انتهای مرداد فاز زرد آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

فیروز منش معتقد است، محصولات بایو با رنگ مشخص‌شده است و هر فازی که به بهره‌برداری می‌رسد به معنای بهره‌برداری کامل از پروژه نیست.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها