|
کدخبر: 8143

دو هزار میلیارد ریال به صنایع الکترونیک پرداخت شد

مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک با اشاره به اعطای بیش از دو هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان صنایع الکترونیک در دولت یازدهم، از رشد ۲۰۰ درصدی صدور ضمانت‌نامه‌های صحا در دولت تدبیر و امید نسبت به قبل از آن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از شاتا، علی وحدت با اشاره به رشد بیش از ۱۳۰ درصدی اعطای تسهیلات مالی صحا به شرکت‌های صنایع الکترونیک در دولت یازدهم نسبت به مجموع سال‌های قبل از آن، عنوان کرد: صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) در دولت یازدهم توانست بیش از دو هزار میلیارد ریال تسهیلات مالی در قالب ۳۲۳ قرارداد نمونه سازی، تولید نیمه صنعتی و صنعتی، تحقیق و توسعه در حوزه الکترونیک، فناوری اطلاعات، اتوماسیون و IT به فعالان صنایع الکترونیک تخصیص دهد. به‌طوریکه این آمار در سال‌های ۹۴ و ۹۵ بیش از ۸۰ درصد مجموع فعالیت صندوق در کل دوران فعالیت خود بوده است.

وی با اعلام رشد ۲۰۰ درصدی صدور ضمانت‌نامه‌های صحا در دولت یازدهم نسبت به قبل از آن، اظهار کرد: ضمانت‌نامه‌های صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک بر اساس آخرین مصوبه هیات دولت در آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی، جزء تضامین معتبر قلمداد می‌شود که در این زمینه، آمار عملکرد صندوق در حوزه ضمانت‌نامه‌های پیمان در دولت تدبیر و امید قابل توجه است.

ارسال نظر