|
کدخبر: 32033

اختلال سراسری در شبکه ارتباطی «همراه اول»/ شبکه پایدار شد

گزارش‌های کاربران در فضای مجازی حاکی از اختلال در آنتن‌دهی همراه اول در برخی از شهرهای ایران است.

گسترش نیوز: شبکه ارتباطی همراه اول از صبح امروز در برخی از شهرهای ایران از سرویس‌دهی خارج شده است.

anten.m.jpg

براساس گزارش‌ کاربران در فضای مجازی تهران، اصفهان، مشهد و تبریز از جمله شهرهایی است که دسترسی آنان به شبکه ارتباطی همره اول با اختلال همراه است.

همراه اول پیش از این از طریق پیامک خبر اختلال احتمالی را در اختیار برخی از کاربران گذاشته بود. بنابر اطلاعات به‌دست آمده تغییرات سیستمی و نصب دیتاسنترهای جدید عامل اصلی قطع دسترسی کاربران به این اپراتور است. اختلال در شبکه ارتباطی همراه اول از روز ۳۱ فروردین ماه آغاز شد و تا صبح یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه به صورت سراسری در ایران مشاهده شد. آخرین اخبار حاکی از آن است که از ساعت ۹:۱۵ دقیقه صبح روز یکشنبه ۲ اردیبهشت‌ماه سرویس‌دهی شبکه ارتباطی این اپراتور در برخی از مناطق از سر گرفته شد.

در همین راستا اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: همانطور که پیشتر نیز اطلاع رسانی شده بود صبح امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه در ارتباط برخی مشترکین مشکلاتی بروز کرده که تا ظهر امروز برطرف می‌شود.

همراه اول در یک اطلاعیه رسمی پیش از این اعلام کرده بود، پیرو ارتقاء سامانه جامع خدمات مشتریان این اپراتور جهت ارائه خدمات بهتر و متنوع تر به مشترکین، ممکن است مشکلاتی برای مشترکین ایجاد شود که بابت این موضوع عذرخواهی می‌کنیم.

ارسال نظر