|
کدخبر: 31638

با یک میلیون تومان چه موبایلی بخریم؟

هرچند که گرانی در بازار موبایل بیداد می‌کند، اما هنوز هم با یک میلیون تومان می‌توان موبایل کاربردی خرید.

گسترش نیوز: گرانی خیلی وقت است که در بازار موبایل را زده است. اجرای طرح رجیستری گوشی‌های تلفن همراه و برچیده شدن بساط گوشی‌های قاچاق در کنار مشکلات گمرک و افزایش قیمت ارز، همه و همه باعث شد تا قیمت گوشی‌ها یک شبه چند برابر شود. اما باز هم با این شرایط می‌توان با بودجه‌ای کمتر از یک میلیون تومان گوشی‌های به‌درد بخور و کاربردی پیدا کرد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A5 قیمت: ۹۹۹ هزار تومان

یکی از بهترین‌های بازار میان‌رده، گوشی‌های سری A سامسونگ هستند. گوشی سامسونگ گلکسی A5 دارای دو سیم کارت و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است. علاوه بر این دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی دارد و می‌تواند نظر کاربرانی که روی کیفیت عکس‌های خود حساس هستند را به خود جلب کند.

گوشی موبايل ال جی مدل Q6 قیمت: ۹۵۰ هزار تومان

Q6.jpg

ال‌جی کیو۶ که ۳۲ گیگابایت در حافظه داخلی خود ظرفیت دارد، یکی از جدیدترین گوشی‌های شرکت ال‌جی به شمار می‌آید. قاب دور این گوشی از جنس فلز و بدنه آن پلاستیکی است، همین موضوع باعث می‌شود تا کاربر در هنگام کار احساس راحتی بیشتری را تجربه کند. ال‌جی کیو۶ دو سیم کارت دارد و در رده گوشی‌های مناسب عکس و سلفی جای گرفته است. این گوشی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو موبایل دارد.

گوشی موبايل سامسونگ مدل Galaxy J7 قیمت: ۸۹۵ هزار تومان

j7.jpg

یکی دیگر از گوشی‌های محبوب زیر یک میلیون تومان، گوشی گلکسی جی۷ از شرکت سامسونگ است. گوشی‌های سری جی که به نوعی گوشی‌های میانرده به شمار می‌آیند در طول مدت معرفی به بازار با استقبال خوبی مواجه شدند. نقطه قوت گوشی‌های سری J را می‌توان کیفیت ساخت بدنه، دوربین سلفی باکیفیت و سرعت اتصال آن‌ها به اینترنت دانست. گلگسی جی‌۷ دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است.

گوشی موبايل هوآوی مدل Y6 قیمت: ۶۸۰ هزار تومان

y6.jpg

گوشی موبایل وای ۶ دو سیم کارت هوآوی یکی دیگر از گوشی‌های ارزان و کاربردی به شمار می‌آید. این گوشی که از پلاستیک ساخته شده دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است. کاربران گوشی وای۶ می‌توانند از دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های خود استفاده کنند.

با ما سبک زندگی اقتصادی را «گسترش» دهید

  • yas ارسالی در

    عالی

ارسال نظر