|
کدخبر: 31820

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران:

ابتکار ویژه شهرک صنعتی اصفهان در حمایت از کالای ایرانی + تصاویر

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در سفر به استان اصفهان از چندین واحد صنعتی فعال مستقر در شهرک های صنعتی استان و شهرک فن آوری استان بازدید و در نشست شورای مدیران و کارشناسان شرکت شهرک های صنعتی و صنایع کوچک استان اصفهان شرکت کرد.

به گزارش گسترش نیوز از اصفهان، دکتر عزیز محمدی در نشست شورای معاونین و مدیران شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان با مرور فعالیت های این شرکت در واگذاری زمین و ارائه خدمات به صاحبان صنایع گفت: استان اصفهان در میزان حجم واگذاری ، تعداد قرارداد و سایر شاخص های عملکردی، از عملکرد قابل قبولی برخوردار بوده است.

shahraksanati1.jpg

وی بابیان اینکه استان اصفهان رتبه اول واگذاری زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی را در سال گذشته داشته، خواستار حضور پر رنگ و نقش موثر شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان در پویش حمایت از کالای ایرانی شد.

عزیز محمدی همچنین استان اصفهان را یکی از صنعتی ترین استان های کشور دانست که اجرای مناسب پویش حمایت از کالای ایرانی می تواند نقش بسیار پر رنگی در حمایت از تولید و اشتغال استان و کشور ایفا نماید. وی در ادامه با بیان برخی از مشکلات سازمان های توسعه ای مانند سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بر ضرورت اصلاح ساختار و قوانین مرتبط با این سازمانهای توسعه ای به منظور ارائه خدمات مطلوب به بخش های مولد و صنعتی کشور تاکید کرد.

shahraksanati2.jpg

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با اشاره به نقش صنایع کوچک و متوسط در ایجاد اشتغال و اجرای قانون اصل 44 کشور، حوزه صنایع کوچک را یکی از رسالت های اولویت دار این شرکت عنوان و تصریح کرد: سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و شرکت شهرکهای استانی باید کاتالیزوری برای ارتباط میان کار آفرینان و صاحبان سرمایه با سارمایه گذاری ها در بخش های تولیدی و صنعتی باشد.

shahraksanati3.jpg

شایان ذکر است معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در ادامه سفر خود به اصفهان، از چندین واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی مورچه خورت و همچنین شهرک فناوري استان بازدید کرد. در این بازدید که با حضورجمعی از مدیران و صنعتگران این شهرکها برگزار شد، صاحبان صنایع به بیان توانمندیها و چالش های تولیدی خود پرداختند.. واحدهای صنعتي صنایع مس قائم، کارخانه های گروه صنعتی انتخاب، گروه صنعتی گیتی پسند، کیسه بافی هشت بهشت اصفهان ، تصفيه خانه فاضلاب شهرک صنعتی مورچه خورت و همچنین شهرک فناوری و ساختمان مرکز خدمات کسب و کار واحد هایی بودند که معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بازدید نمود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها