|
کدخبر: 31330

سنندج پایتخت ورزش پهلوانی زورخانه‌ای

رئیس هیات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان کردستان گفت: به دلیل وجود ظرفیت‌های زیاد در تلاش هستیم تا سنندج به عنوان پایتخت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای جهان معرفی شود.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، بهرام نصراللهی زاده گفت: هیات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان کردستان افتخارات زیادی را طی امسال برای کشور عزیزمان ایران و استان کردستان کسب کرده‌اند.

رئیس هیات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان کردستان عنوان کرد: طی امسال استان کردستان در تمام رده‌های سنی قهرمانی و در رده پیشکسوتان بالای ۶۰ سال نایب قهرمان ایران شدند.

وی افزود: ورزشکاران رشته پهلوانی و زورخانه‌ای استان کردستان در امسال، شش مدال جهانی، پنج مدال کشور‌های اسلامی و ۱۲۰ مدال کشوری را به افتخارات ورزش استان افزودند.

نصر اللهی زاده گفت: هیات پهلوانی و زورخانه‌ای استان کردستان در سال ۹۶ هیات برتر از نظر این فدراسیون انتخاب شد.

وی عنوان کرد: درصدد این هستیم که کردستان به ویژه شهر سنندج به عنوان پایتخت ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی جهان انتخاب شود و به همین منظور در آینده نزدیک کلنگ بزرگترین سالن زورخانه‌ای جهان در سنندج بر زمین زده می‌شود.

رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای استان کردستان با بیان اینکه تمام شهر‌های استان دارای زورخانه هستند، اظهار کرد: زورخانه شهرهای موچش زرینه و کامیاران آماده افتتاح و تا سال ۹۹ نیز زورخانه شهر‌های یاسوکند سریش آباد و سرو آباد افتتاح می‌شود.

ارسال نظر