|
کدخبر: 24090

اخراجی های تراکتورسازی مشخص شدند

لیست بازیکنان تراکتورسازی که باید در نیم‌فصل دوم به فکر تیم دیگری باشند تا درآن توپ بزنند مشخص شد تا تفکرات جوانگرایی گل‌محمدی در این تیم نیز ادامه پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایسنا، کادرفنی تراکتورسازی با عبور از محرومیت در پنجره نقل و انتقالات اکنون به فکر آن افتاده است که تیمی قدرتمند را در نیم‌فصل دوم راهی میدان کند. آن‌ها پس از جذب سه بازیکن سرباز از ذوب‌آهن و یک سرباز از بادران، در حال خالی کردن لیست تیم خود هستند و در این خصوص به چند تن از بازیکنان باتجربه این تیم اعلام کرده‌اند که در نیم‌فصل دوم به فکر تیم دیگری باشند. گل‌محمدی که اعتقاد خاصی به جوانگرایی دارد، در تراکتورسازی نیز این تفکر را در پیش گرفته و ترجیحش آن بوده که جوانان، جایگزین بازیکنان باتجربه تیمش شوند.

از این لیست می‌توان به محمد ابراهیمی و سینا عشوری اشاره کرد. کادرفنی تراکتورسازان به محمد ابراهیمی - یکی از سه کاپیتان‌ تراکتورسازی که در اواسط فصل دچار حاشیه‌هایی شد - درخواست معاوضه با لوسیانو پریرا مهاجم صنعت نفت آبادان را دادند که این بازیکن ضمن نپذیرفتن این پیشنهاد، تصمیم به خداحافظی از این باشگاه گرفته است.

همچنین سینا عشوری دیگر بازیکن باتجربه این تیم که پس از رد پیشنهادات فراوان ترجیح داد برای سرخپوشان تبریزی به میدان برود، با نظر کادرفنی و پس از مصدومیت‌های فراوان باید به دنبال باشگاهی دیگر باشد تا در نیم فصل دوم لیگ هفدهم با لباس تیم دیگری پا به میدان بگذارد.

از دیگر بازیکنان تراکتورسازی که آینده‌شان در این باشگاه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد می‌توان به محمد نوری، شهرام گودرزی، هادی محمدی و امیر نصرآزادانی نام برد. نوری و گودرزی باتجربه نیز نمی‌توانند در ادامه فصل با لباس تراکتورسازی به میدان بروند و محمدی و نصرآزادانی مصدوم نیز نمی‌تواند در نیم‌فصل دوم در لیست تراکتورسازان قرار بگیرند.

ارسال نظر