|
کدخبر: 29542

حمام ظهیرالدوله به موزه جواهرات جنوب شرق کشور تبدیل می شود

استاندار کرمان از جسارت و جرات شورای چهارم سخن به میان آورد و بیان کرد: کسی باور نمی‌کرد که پروژه میدان آزادی آغاز شود و کارهای لازم در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایسنا، علیرضا رزم حسینی گفت: در آغاز خدمتگذاری بنده در استانداری کرمان، شهردار وقت گزارشی از شهر کرمان ارائه داد که گفتم چرا اقدامات عمرانی انجام نمی‌دهید گفتند که پول نداریم و پیشنهاد دادم که اگر شرکتی ۵۰ درصد پول نقد و ۵۰ درصد زمین بخواهد قبول می‌کنید که کارهای عمرانی در سطح شهر کرمان انجام دهید؟ که با موافقت شهردار وقت روبه‌رو شدم.

وی از جسارت و جرات شورای چهارم سخن به میان آورد و بیان کرد: کسی باور نمی‌کرد که پروژه میدان آزادی آغاز شود و کارهای لازم در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

استاندار کرمان از همکاری شوراهای دوره چهارم و پنجم با نهادهای اجرایی ذیربط سخن گفت و افزود: عمارت باغ فتح آباد را هیچ کس نمی‌دانست که کجا است و در آغاز مسئولیت بنده یک مخروبه بود که آن را بدون پول دولتی بازسازی کردیم به طوری که هم‌اکنون یک میلیون گردشگر از آن بازدید کرده این در حالی است که این باغ هنوز بدهی دارد و این بدهی پروژه‌ها در همه جای دنیا متداول است.

وی ادامه داد: کف‌سازی بازار کرمان از دیگر اقدامات بزرگ عمرانی انجام شده ردر این دولت است ضمن آنکه بازسازی باغ بیرم آباد، کنسولگری انگلیس در سال جاری بدون هیچ پول دولتی به اتمام خواهند رسید و افتتاح خواهند شد.

رزم حسینی باغ لله را بعد از حمام گنجعلی خان را یکی از شاهکارهای شهر کرمان دانست و تصریح کرد: باغ لله نیز در این دولت بازسازی شده است که می‌تواند به یکی از مراکز گردشگری کرمان تبدیل شود، همچنین حمام ظهیرالدوله به موزه جواهرات جنوب شرق کشور تبدیل خواهد شد.

وی نورپردازی شهر و گلزار شهدا را یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در چند سال اخیر برشمرد و عنوان کرد: رییس شورای شهر قول مساعد داده است که ماهانه مبلغی را بابت پروژه‌های شهر پرداخت کند و اگر چنین موضوعی رخ دهد بنده قول می‌دهم که ظرف یک سال و نیم آینده همه پروژه‌های شهر کرمان به بهره‌برداری برسند.

استاندار کرمان با تاکید برآنکه توسعه و عمران شهر نباید متوقف شود، اظهار کرد: اگر پروژه‌ای نیاز به اصلاحیه دارد شهرداری این کار را انجام دهند و نگران تامین منابع مالی آن نباشد.

ارسال نظر