|
کدخبر: 23830

اسکان زلزله زدگان در مدارس کرمانشاه

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز از آمادگی کامل مدارس مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: ما از چند روز پس از وقوع زلزله نیز آمادگی بازگشایی مدارس را داشتیم.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایرنا، حسین پارساپور با اعلام این مطلب اظهارکرد: مشکلی که هم اینک وجود دارد استقرار تعداد زیادی از خانواده‌های زلزله زده در حیاط مدارس است و همین موضوع امکان حضور مجدد دانش آموزان را سلب کرده است.

وی افزود: حیاط مدارس سالم مناطق زلزله زده به دلیل وجود یکسری مسائل نظیر امنیت بیشتر و نزدیکی سرویس‌های بهداشتی به محل استقرار زلزله زدگان تبدیل شده است. بارها با خانواده‌های زلزله زده برای نصب چادرهایشان در محیط بیرون مدرسه صحبت کردیم؛ اما تمایلی از سوی آنها برای انجام این کار وجود ندارد و ترجیح می‌دهند در حیاط مدارس باقی بمانند.

وی گفت: امیدوارم مسئولان تدبیری اندیشیده و با جانمایی محلی مناسب برای خانواده‌هایی که در داخل حیاط مدارس استقرار یافته‌اند زمینه‌ای فراهم کنند که امکان حضور دانش آموزان در محیط آموزشی فراهم شود.

به گفته مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، اداره کل آمورش و پرورش هیچ مشکلی برای ساماندهی دانش آموزان ندارد و به شرط فراهم شدن شرایط حتی مدارس را به صورت ۳ شیفته برگزار خواهد کرد.

ارسال نظر