|
کدخبر: 31196

شکوه جشن نیکوکاری در اراک حفظ شد

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: مردم استان مرکزی در جشن نیکوکاری امسال ۴۸میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از کمیته امداد استان مرکزی، قنبر موسی نژاد با بیان اینکه استقبال مردم استان مرکزی در کمک به نیازمندان قابل‌ تقدیر است، اظهار کرد: جشن نیکوکاری بهترین فرصت برای کمک به نیازمندان و همدلی با آنها در آستانه سال جدید و نوروز است.

وی افزود: مردم استان تاکنون ۴۸میلیارد ریال در جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند که این کمک‌ها همچنان ادامه دارد و تاکنون نسبت به سال گذشته از رشد هفت‌ درصدی برخوردار بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی ادامه داد: کمک‌های مردمی جمع آوری شده در جشن نیکوکاری شامل ۱۳ میلیون ریال کمک نقدی و ۳۵میلیون ریال کمک کالایی بوده و پیش‌بینی می‌شود رقم نهایی کمک‌ها نسبت به سال گذشته ۳۰ تا ۳۵ درصد رشد داشته باشد.

موسی نژاد در خصوص توزیع هدایای جمع‌آوری ‌شده در سطح استان گفت: تمامی کمک‌های جمع‌آوری ‌شده در پایگاه‌های مدارس و آموزش ‌و پرورش پس از ثبت و ضبط تحویل مدارس شده و در همان مدارس بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ضمن قدردانی از تمامی کسانی که در برپایی جشن نیکوکاری با کمیته امداد همکاری داشتند، گفت: در برپایی جشن نیکوکاری امسال اداره کل آموزش‌ و پرورش، بسیج و مساجد در سراسر استان با کمیته امداد همکاری کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان در پایان تصریح کرد: تمامی کمک‌های مردمی در کمترین زمان و به‌دست خانواده‌های نیازمند رسیده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها