|
کدخبر: 31185

موفقیت پلیس بوشهر در مبارزه با مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان بوشهر از رتبه برتر استان بوشهر در عملکرد پلیس راهور و مبارزه با مواد مخدر در سطح کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، خلیل واعظی با اشاره به طرح نوروزی نیروی انتظامی اظهارکرد: این طرح با شعار آرامش بهاری با نظم و امنیت و شعار ترافیکی پرهیز از خطر، آرامش در سفر اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: اهداف این رزمایش آمادگی برای تامین امنیت ایام نوروز، و فراهم کردن بستر خدمات سفر برای هموطنان و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از حوادث تلخ است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: افزایش ایمنی و امنیت با ساماندهی مناسب، بالابردن سرعت عمل یگان‌ها و هماهنگی و همدلی بیشتر برای خدمات مطلوب و شناخت ظرفیت‌های دستگاه‌های مرتبط، از جمله اهداف ما در طرح نوروزی است.

واعظی با قدردانی از همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط به طرح نوروزی، از همکاری و تعامل اصحاب رسانه با نیروی انتظامی هم قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه هیچ لذتی شیرین‌تر از خدمت به مردم به ویژه در ایام نوروز نیست، اظهارکرد: سرهنگ کشکولی به عنوان رئیس پلیس برتر راهور کشور انتخاب شد که این امر با همکاری همه دستگاه‌های مرتبط و حمایت‌های استاندار و معاونان ایشان محقق شده است.

ایجاد ۹۰ مقر پلیس برای نوروز

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: همچنین رئیس پلیس مبارزه با قاچاق مواد مخدر استان هم به عنوان رده برتر کشور انتخاب شده است.

واعظی با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی استان برای ایام نوروز، گفت: بیش از ۹۰ پاسگاه پلیس برای خدمات رسانی و تامین امنیت استان در ایام نوروز در آماده باش هستند.

وی افزود: امنیت بوشهر در سایه همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و مدیریت استاندار محقق شده است و همین امنیت مطلوب بوشهر است که به عنوان یکی از استان‌های مهمانپذیر کشور شناخته می‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۷۷ هزار همیار پلیس در استان بوشهر آموزش دیدند و برای خدمت در ایام نوروز از این ظرفیت استفاده خواهد شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها