|
کدخبر: 31180

پاسخ نماینده مجلس به یک دانش آموز

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: دانش آموزان هر روز باید به مدرسه بروند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گسترش ، سید حمایت میرزاده در همایش نقش نظام آموزشی در توسعه کسب و کار در پاسخ به دانش آموزی که در این همایش گفته بود «با توجه به امکانی که اینترنت فراهم کرده است، نیازی نیست دانش آموزان مجبور باشند هر روزه به کلاس درس بروند و می توانند برای رفع اشکال از محیط مدرسه استفاده کنند» گفت: همه دانش آموزان باید حتما به مدرسه بروند. شما دوستانی در مدرسه دارید فرق آن ها با دوستان مجازی تان چیست؟ در هیچ کجای دنیا معلم حذف نشده است.

وی در ادامه این همایش گفت: امروز در مدرسه و دانشگاه تنها مدرک گرایی مورد اهمیت قرار می گیرد که این امر پسندیده نیست. سایه شوم کنکور که منافع زیادی را برای افرادی دارد که به همین دلیل هدف آموزش شده است و به این ترتیب جز تعدادی مدرک به دست، چیز دیگری تحویل جامعه نداده ایم.

میرزاده گفت: امروز نظام آموزشی تایلند، ژاپن، کره جنوبی، آلمان، فرانسه و بلژیک را مورد بررسی قرار داده ایم که نتیجه آن به زودی جمع بندی می شود تا با مدل های آموزشی ایران تطبیق دهیم. اما به طور حتم این نظام آموزشی کاربردی نیست و باید تغییر کند.

این نماینده مجلس بیان کرد: سخنرانی های بسیاری در خصوص روش های تدریس شنیده ایم اما تا زمانی که سخنرانی ها در مدارس عملی نشود، صرفا مدرک به دست هایی تحویل جامعه داده ایم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها