|
کدخبر: 29405

ارتقاء مدیریت آموزشگاهی سیاست آموزش و پرورش

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر از تحت پوشش قرار گرفتن ۵۱۷ آموزشگاه مستقل دوره ابتدایی در برنامه تدبیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، محمود قاسمی اظهار کرد: به‌منظور تهیه و تدوین برنامه عملیاتی سالانه جامع و مطلوب، اندوخته‌های علمی و دانش فنی به سایر مدیران مدارس انتقال داده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه برنامه تدبیر باید مبتنی بر برنامه محوری و اتکاء به اسناد بالادستی به‌خصوص سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش تهیه و تنظیم شود گفت: اهداف این برنامه نهادینه سازی، برنامه محوری، توسعه خود ارزیابی، جلب مشارکت درونی و بیرونی، تقویت فرآیند ارزیابی مستمر و تلاش برای بهبود مستمر فرآیندها در مدارس است.

این مقام مسئول افزود: امروز ارتقاء مدیریت آموزشگاهی به عنوان یکی از سیاست‌های اصلی آموزش و پرورش است و واحدهای آموزشی می‌توانند با تکیه بر امکانات مادی و منابع انسانی برنامه‌هایی را که مبتنی بر اهداف آموزش و پرورش است را تدوین و به مرحله اجرا بگذارند.

قاسمی خاطرنشان کرد: تیم برنامه‌ریزی برنامه تدبیر در استان بسیار فعال بوده و اقدام به تهیه دفتر برنامه‌ریزی سالانه آموزشی و راهنمای تصویری سامانه تدبیر ویژه مدیران مدارس و معاونان آموزشی کرده است و از طرف معاون آموزش ابتدایی وزارت متبوع نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها