|
کدخبر: 17859

افزایش ۳.۴ درصدی مستمری افراد تحت پوشش بهزیستی

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۳.۴ درصدی مستمری خانواده ها و افرادی که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند،‌ خبرداد و گفت: میزان مستمری این افراد از ۷۱ هزار تومان به ۲۴۰ هزار تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گسترش ،‌محمدباقر نوبخت در نشستی خبری با اعلام این مطلب اظهار کرد: برخی افراد نسبت به افزایش بودجه جاری کشور به صورت مداوم از دولت انتقاد می کنند اما من ۴ گروهی که هر ساله میزان دریافتی آنان اضافه می شود را نام می برم و شما قضاوت کنید که آیا می توان از دریافتی های آنان کاست؟اگر چنین است شما این اقدام را انجام دهید.

رییس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: بودجه فرهنگیان،بخش دفاعی،‌ افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و صندوق های بازنشستگی هر ساله افزایش یافته و این رقم در بودجه جاری دولت محاسبه می شود.شما قضاوت کنید که آیا با توجه به شرایط خاص هر یک از این بخشها می توان بودجه آنها را کاهش داد.

وی با اشاره به افزایش حقوق فرهنگیان از ۱میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خاطرنشان کرد: میزان حقوق دریافتی کارمندان نیز از ۱ میلیون و ۴۷۲ هزار تومان به ۲ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان رسید.

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها