|
کدخبر: 13817

تخفیف ۳۰ درصدی کیش‌وندان برای تحصیل در یک دانشگاه

رئیس دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین الملل کیش گفت: کیشوندان برای ادامه تحصیل خود در این دانشگاه از معافیت ۳۰ درصدی از شهریه کل در مقطع کارشناسی برخوردار هستند.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایرنا،علی سلک غفاری در مورد جذب دانشجو و ارائه تسهیلات به دانشجویان گفت: این دانشگاه بر اساس برنامه راهبردی خود از سال 95 توسعه فعالیت های بین المللی و کیفی را در دستور کار خود قرار داده است. وی با اعلام اینکه مجوز جذب دانشجوی خارجی را از نیمه دوم سال ۹۵ از وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری اخذ کردیم گفت: تمام مجوزهای لازم در این زمینه گرفته شده و محدودیتی برای جذب دانشجوی خارجی نداریم. رئیس پردیس بین الملل دانشگاه شریف اظهارکرد: در راستای ارائه تسهیلات به سه نفر از دانشجویانی که در مقطع کارشناسی و در آزمون سراسری رتبه زیر دو هزار کشوری را کسب کرده باشند بورس کامل تحصیلی (معافیت کامل از پرداخت شهریه) اعطا خواهد شد، این بورس بدون ایجاد تعهد خدمت بعد از پایان تحصیل دانشجو است. وی افزود: علاوه براین، سه نفر از دانشجویان دانشگاه های دولتی سراسرکشور و یا آزاد مراکز استان ها که در مقطع کارشناسی ارشد موفق به کسب رتبه های اول تا سوم دوره کارشناسی شده باشند از معافیت کامل پرداخت شهریه بدون تعهد خدمت بعد از فراغت از تحصیل برخوردار خواهند شد.

این استاد دانشگاه در مورد ارائه تسهیلات به دانشجویان مقاطع دکترا نیز گفت: در این مقطع به سه نفر از کسانی که در مقطع کارشناسی ارشد موفق به کسب رتبه های اول تا سوم از دانشگاه های دولتی یا آزاد مراکز استان شده باشند از پرداخت شهریه بدون هر گونه تعهد خدمت معاف خواهند شد. وی در مورد ارائه تسهیلات ویژه به کیشوندان گفت:کیشوندان برای ادامه تحصیل خود در این دانشگاه از معافیت ۳۰ درصدی از شهریه کل در مقطع کارشناسی برخوردار هستند، این متقاضیان باید چهار سال دبیرستان خود را در کیش گذرانده باشند. غفاری افزود: در مقطع کارشناسی علاوه بر آزمون سراسری از طریق بررسی مدارک تحصیلی و بدون آزمون نیز پذیرش انجام می شود و متقاضیانی که موفق نشدند رتبه مناسبی را در آزمون سراسری کسب کنند اما سوابق آموزشی خوبی در دوره دبیرستان داشتند شانس تحصیل در دانشگاه معتبر همچون دانشگاه صنعتی شریف در منطقه را بدست می‌آورند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها