|
کدخبر: 31839

این جنگ ایران و رژیم صهیونیستی است

سید حسن نصرالله گفت: رژیم صهیونیستی وارد جنگ بزرگ با ایران شد.

گسترش نیوز: «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان عصر جمعه در همایش «الوفاء للعهد» در ضاحیه بیروت سخنرانی کرد. وی با بیان اینکه منطقه در روزهای اخیر در مرحله حساس و بسیار مهمی قرار دارد گفت: حوادث و رخدادهای سوریه ممکن است بر کل منطقه تاثیر بگذارد.

وی در این سخنرانی با اشاره به تجاوز رژیم صهیونیستی به پایگاه هوایی تی۴ سوریه، گفت: «اسرائیل به عمد به دنبال قتل اعضای سپاه پاسداران ایران بود و این در هفت سال جنگ سوریه بی‌سابقه بود. حتی در ژانویه ۲۰۱۵هم اسرائیلی‌ها اعلام کردند که قصد قتل اعضای سپاه پاسداران را در قنیطره نداشته‌اند و نباید از کنار آن به راحتی گذشت. البته ایرانی‌ها خود در خصوص پاسخشان تصمیم خواهند گرفت اما من به اسرائیلی ها می‌گویم که مرتکب یک اشتباه تاریخی و حماقتی بزرگ شدند و خود را به ورطه جنگ مستقیم با ایران افکندند».

nasrollah.jpg

او ادامه داد، رژیم اسرائیل می گوید حضور ایران در سوریه را نمی‌تواند تحمل کند ولی ده‌ها هزار نفر از عناصر گروه‌های تروریستی مسلح در قنیطره، درعا و در امتداد مرزهای جنوب سوریه حضور دارند و انواع تسلیحات در دستشان هست ولی دغدغه این رژیم نبوده و خطری بری آن نیست.

دبیر کل جنبش حزب‌الله لبنان در ادامه به موضوع تهدیدهای آمریکا علیه سوریه پس از آنچه حمله شیمیایی به دوما در غوطه شرقی دمشق خوانده می‌شود، پرداخت. وی تصریح کرد که هرگونه حمله شیمیایی از نظر حزب‌الله لبنان محکوم است اما در دوما حمله شیمیایی صورت نگرفت. آنچه در دوما رخ داده یک نمایش است، چرا باید طرف برنده در جنگ دست به استفاده از سلاح شیمیایی بزند؟

منبع: انتخاب

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها