|
کدخبر: 31238

تنش در مجلس دفاع آخوندی را دچار وقفه کرد

وزیر راه و شهرسازی در سومین جلسه استیضاح خود در صحن علنی مجلس با اشاره به تنشی که در مجلس ایجاد شده بود،‌گفت: صحبت کردن در این شرایط پر سر و صدا سخت است اما ادامه می دهم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گسترش ، آخوندی بیان کرد: ۷۰۰ میلیون یورو برای ۴۵۰ ریل باس در چند ماه گذشته با کره ای ها قرار داد بستیم. به زودی ظرفیت ۱۰۰ میلیون مسافر در روز را خواهیم داشت. این مقام مسئول افزود:‌سیاست شهرسازی را بر اساس ریل پایه تصویب کردیم که شهرسازی به جای این که بر پایه جاده باشد، بر اساس ریل باشد. در این زمینه در تهران ، مشهد، قم، قزوین، اهواز و ... اقداماتی داشته ایم. اگر بخواهیم این شهر ها را در برابر حوادث ایمن کنیم باید به سمت شهرسازی ریل پایه رویم. وی افزود: من نگران وضعیت اقتصادی ایران هستم اما این نگرانی موجب تلاش بیشتر می شود. میزان بدهی های دولت به اقتصاد ۶۵۰ هزار میلیارد تومان است. این ۵۲ درصد جی دی پی است. مفهوم آن این است که تمام شرکت های مهندسی، ‌صنعتی و ... متلاشی می شوند. آیا در برنامه ششم آیا برای این شرایط فکری کردیم؟ ما در شرایط اقتصادی بسیار سختی هستیم.

بر اساس این گزارش در میانه این توضیحات مجلس دچار تنش هایی شد که علی لاریجانی گفت: آقای وزیر شما صحبت هایتان را ادامه دهید موضوع استیضاح نیست.

آخوندی گفت: صحبت کردن در این شرایط پر سر و صدا سخت است اما ادامه می دهم.

ارسال نظر