|
کدخبر: 31120

موافقان استیضاح آخوندی بسیار زیادند

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید با اشاره به جلسه مجمع عمومی این فراکسین برای بررسی گزارش کارگروه‌های بررسی استیضاح سه وزیر، موضع اعضای فراکسیون نسبت به وزرای در آستانه استیضاح را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، حمد بیگدلی در خصوص جلسه فراکسیون امید برای بررسی استیضاح وزرای راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی اظهارکرد: فراکسیون امید کارگروه هایی را برای بررسی استیضاح هریک از وزرا تشکیل داده بود که در جلسه عصر دیروز این کارگروه‌ها گزارش خود را ارائه دادند، بعد از آن تعدادی از نمایندگان به عنوان مخالف و موافق هر یک از وزرا صحبت کردند.

وی ادامه داد: کارگروه‌ها در گزارش خود دلایل استیضاح و نقاط ضعف و قوت وزراتخانه‌ها را بررسی کردند و در نهایت رای گیری انجام شد که فردا نتیجه رای گیری اعلام می‌شود و نظر فراکسیون از طرف مجمع عمومی اعلام خواهد شد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید ادامه داد: علاوه بر این، مقرر شد هیات رئیسه فراکسیون با وزرای در آستانه استیضاح هم جلساتی داشته باشد که فردا صبح نتیجه این جلسه نیز اعلام می‌شود.

بیگدلی در خصوص جزییات جلسه فراکسیون نیز گفت: تعداد نمایندگان مخالف استیضاح وزیر تعاون در مجمع فراکسیون امید زیاد بود. در مورد آقای حجتی وزیر جهاد کشاورزی تعداد مخالفان و موافقان استیضاح تقریبا مساوی بود اما در مورد آخوندی وزیر راه و شهرسازی تعداد موافقان استیضاح بسیار بیشتر از مخالفان بود؛ بنابراین فردا روز سختی برای آخوندی خواهد بود.

وی اظهارکرد: همه این‌ها به نظر نهایی فراکسیون بر می‌گردد؛ هنوز اعلام نشده است که اعضای فراکسیون شخصا تصمیم گیری کنند و یا بر اساس نظر فراکسیون رای بدهند.

ارسال نظر