|
کدخبر: 31734

تصاویر/مخاطبان خاص بازار چرم

هنوز هستند چرم پوشانی که بی توجه به نوسان نرخ ارز همچنان به دنبال سلایق و مطالبات خود هستند. کیف و کفش و کت و باقی محصولات چرم هنوز مخاطبان خاص خود را دارند. چرم هم اما در رقابت با بازار پوشاک کشور همسایه ترکیه اندکی مستاصل است.

همین مخاطب خاص هم در انتخاب چرم محصول ترک خاص تر می شود و روشنی بخش بازار محصولات ترک.اما فرق چرم وطنی و چرم ایتالیا و آلمان و ترکیه همان مضمون تکراری و البته غم انگیز نداشتن صنعت قوی تر است.خانم جوانی که فروشنده یکی از فروشگاه های محصولات وارداتی ترکیه است نداشتن دستگاه های مخصوص در کشور به منظور پرداخت و دباغی بهتر و در نتیجه دوخت سالم تر را یکی از دلایل خوش اقبال تر بودن چرم ترک می داند.

فروشنده دیگری در کارگاه کوچک چرم خود دوخت و دیزاین و البته تبلیغات ضعیف را به این دلایل اضافه می کند و در پاسخ ما که چطور می شود چرم طبیعی را از چرم مصنوعی تشخیص داد یکی از راه های این تفاوت را قابل اشتعال بودن چرم مصنوعی و نسوز بودن چرم طبیعی عنوان می کند.در این میدان اما برخی راویان بازار چرم که کم هم نیستند با وجود همین کاستی ها از چرم ایرانی دفاع می کنند و آن را در ماهیت اولیه با چرم خارجی یکی می دانند و خب مشخص است که از بازار فروش خود راضی هم هستند.

[gallery ID=1 category ID=98]

ارسال نظر