|
کدخبر: 29545

همکاری دانشگاه شهیدمدنی برای ساخت تصفیه خانه‎ شهرستان میانه

رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان از اجرای طرح تصفیه‎ خانه‎ی آب شرب شهرستان میانه با همکاری دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایسنا، سیروس اسدیان گفت: با توجه به تجربه‌های پیشین دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در زمینه اجرای تصفیه خانه، مقرر شد که از طریق عقد قرارداد مابین دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، تصفیه خانه آب شرب شهرستان میانه اجرا شود.

وی ادامه داد: دانشگاه موظف است که ظرف مدت دو ماه بعد از عقد قرارداد، گزارش نهایی فاز مطالعاتی خود را به همراه جزئیات کامل به شرکت آب و فاضلاب استان تحویل دهد. برآورد اولیه هزینه اجرای طرح مذکور ٤٠ میلیارد ریال اعلام شده است که ٥٠ درصد آن از محل اعتبارات شرکت آب و فاضلاب استان و مابقی از محل اعتبارات استانی تامین می‎شود.

اسدیان یادآور شد: پیشنهاد طرح تصفیه آب شرب شهرستان میانه به روش کریستال سازی توسط مرتضی رحمان پور، عضو هیئت علمی دانشگاه مطرح شد که پس از بررسی‎های کارشناسی و بازدید مسئولان استانی از طرحی در شهرستان بجنورد که با مشارکت رحمان پور به مرحله اجرایی رسیده است، موافقت‌های اولیه کسب شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها