|
کدخبر: 31175

تبدیل قزوین به یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جانشین ستاد خدمات سفر قزوین گفت: با توجه به استعدادهای فراوان قزوین در گردشگری، این استان باید به یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایرنا، علی فرخزاد، افزود: تعطیلات نوروز را فرصت مناسبی برای تبلیغ و اطلاع رسانی از ظرفیت‌ها و جذب گردشگران و مسافران می‌دانیم.

وی با بیان اینکه گردشگری یک از سه محور اصلی توسعه استان محسوب می‌شود، اضافه کرد: قزوین به عنوان یکی از بیست مکان کشور در جذب گردشگر انتخاب شده است بنابراین باید برای حفظ و تقویت این جایگاه که حاصل تلاش تمام دستگاه‌های مربوط استان بوده بیش از پیش تلاش شود.

فرخزاد یادآور شد: 'قزوین شاداب، نزدیکترین مقصد' شعار برنامه‌های نوروزی استان امسال است و برای معرفی هرچه بیشتر جاذبه‌های استان به عنوان یکی از ۲۰استان ثابت گردشگری کشور، تبلیغات از مبدا در تهران و البرز در حال انجام است.

وی همچنین گفت: خدمات رسانی به مردم در ایام نوروز در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر با توان بیشتری نسبت به سال‌های گذشته انجام خواهد شد و آمادگی کامل در این زمینه فراهم شده است. با توجه به احتمال بروز حوادث و بحران‌های آب و هوایی، تیم‌های امدادی استان آمادگی کامل را برای خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان و گردشگران دارا هستند.

فرخزاد با اشاره به کاهش۱۰درصدی حوادث ترافیکی در سال جاری گفت: این کاهش با همت و تلاش دستگاه‌ها و همکاری رسانه‌ها اتفاق افتاده که قابل تقدیر است و البته باید شاهد تداوم آن نیز باشیم.

وی گفت: ورود مسافر و گردشگر به قزوین در سال جاری۲۶درصد افزایش یافت و در آستانه نوروز نیز با ایجاد ۳۲۰تخت جدید شاهد رشد ۲۲درصدی ظرفیت فضاهای اقامتی هستیم و با این رویه امیدواریم شاهد رشد ورود و اقامت گردشگران به استان باشیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها