|
کدخبر: 31043

ممنوعیت اسکان شبانه مسافران نوروزی در آبشار یاسوج

فرماندار بویراحمد گفت: در راستای حفظ امنیت مسافران و گردشگران اسکان شبانه آنها در محل آبشار یاسوج در تعطیلات نوروزی ممنوع بوده و از این امر جلوگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایرنا، شاهرخ کناری اظهار کرد: بیش از ۸۶ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در شهر یاسوج در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همچنین چندین پارک اسکان در شهر یاسوج پیش‌بینی شده است.

کناری بیان کرد: دستگاه‌های خدمات رسان مکلف به اتمام فعالیت‌های عمرانی خود در شهر یاسوج تا ۲۵ اسفند سال جاری هستند. ستاد خدمات سفر این شهرستان ۳۹ مصوبه داشته که به تمامی جوانب در راستای خدمات دهی مطلوب توجه شده است.

فرماندار بویراحمد بر نصب علائم هشدار دهنده در کنار رودخانه‌های عمیق با احتمال غرق شدگی برای ایمن‌سازی آنها تاکید کرد. توزیع بروشورهای اطلاع رسانی برای آگاهی بیشتر گردشگران از ابنیه‌های تاریخی و مکان‌های گردشگری شهرستان بویراحمد ضروری است. سوئیت‌های اجاره‌ای بدون مجوز در شهر یاسوج با کمک نیروی انتظامی شهرستان ساماندهی می‌شوند.

کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۰۰ هزار نفر در جنوب غربی ایران واقع شده است.

این استان با داشتن ۲۵۰ تفرجگاه طبیعی، ۳۰۰ بقعه متبرکه، ۷۵۰ اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و مواهب طبیعی چشم نواز مکانی مناسب برای مسافران نوروزی است.

حرم بی‌بی حکیمه (س) خواهر امام رضا (ع)، آبشار یاسوج، چشمه بلقیس چرام، گردنه شلال دون، رود رونه، آبشار کمردوغ، برم الوان، بافت تاریخی دهدشت و سواحل سد کوثر از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها