|
کدخبر: 31305

ایجاد ۲۳ هزار پارکینگ موقت برای مسافران نوروزی شیراز

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: برای سهولت در بازدید از اماکن گردشگری شیراز در ایام نوروز بیش از 23 هزار پارکینگ موقت در مجاورت این مراکز برای استفاده مسافران و گردشگران ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایرنا، محمدرضا محمدحسن پور افزود: با توجه به تلاطم های بازار ارز پیش بینی می شود مسافرتهای داخل کشور در تعطیلات پیش رو بیشتر مورد استقبال مردم قرار گیرد.

وی اظهار کرد: براساس آمار سال های گذشته پیش بینی می شود نوروز امسال شیراز میزبان بیش از دو و نیم میلیون مسافر خواهد بود. برنامه ریزی کاملی از سوی ستاد اجرایی خدمات سفر شیراز برای میزبانی شمار زیاد گردشگران نوروزی صورت گرفته است تا آنها در زمان سفر به مرکز استان فارس خدمات مورد نیاز را به خوبی دریافت کنند.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: از ابتدای اسفندماه جاری تاکنون بیش از 600 هزار گل و 50 هزار اصله درخت در مناطق 11 گانه شهر شیراز کاشته شده است که تا دو روز آینده نیز این کار ادامه دارد.

وی با اشاره به اجرای 81 نماد شهری جدید در 10 روز گذشته در شیراز ادامه داد: از 10 کیلومتری ورودی های شهر نظافت معابر انجام شده است.

این مقام شهری گفت: در چهار ورودی شیراز نیز در ایام تعطیلات نوروز تیم های استقبال و راهنما مستقر می شوند و با بسته های فرهنگی متشکل از دو نقشه شیراز و فارس ،پذیرایی و اهداء شاخه گل به استقبال مسافران می روند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها