|
کدخبر: 31300

استفاده ۳۰۰ هزار تن آسفالت برای ترمیم خیابان‌های قم

شهردار قم گفت: درامسال برای ترمیم معابر و خیابان‌های شهر قم ۳۰۰ هزار تن آسفالت استفاده شد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایرنا، سید مرتضی سقاییان نژاد، افزود: شهرداری برنامه‌ریزی لازم را تداوم این کار انجام داده و سال آینده ۳۵۰ هزار تن آسفالت به کار گرفته می‌شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های شهرداری در سال آینده گفت: یکی از محورهای اصلی درسال ۹۷ برای مدیریت شهری، برنامه‌ریزی برای اجرای یک نظام پاسخگویی مطلوب است، چرا که امید و اعتماد مردم و سرمایه اجتماعی و رضایت مندی شهروندان برای ما بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: بودجه‌‌های شهرداری توسط مردم تامین می‌شود، به همین علت با یک نظام پاسخگویی مدون شده می‌‌توانیم بسیاری از معضلات و مشکلات را رفع کنیم.

وی به لایحه هایی در مجلس شورای اسلامی درباره شهرداری‌ها اشاره و اظهار کرد: درآمدهای پایدار در سال ۹۵ مطرح و در حال حاضر نیز در قالب یک طرح توسط مرکز پژوهش‌‌ها به مجلس ارائه شده که این بودجه‌‌های پایدار در برنامه‌ریزی پایدار برای شهرها موثر هستند.

وی افزود: مالیات بر ارزش افزوده یکی دیگر از درآمدهای پایدار شهرداری هاست که امیدوار هستیم با تصویب لوایح مورد نظر و پر شدن خلاهای قانونی بتوانیم چالش‌های سطح شهرها را به شیوه مطلوب رفع کنیم.

سقاییان نژاد درادامه با تاکید بر اتمام طرح‌های سال ۹۶ گفت: برای طرح تملک فاز ۵ بلوار عمار یاسر اعتبار ۸۰ میلیارد تومان، ادامه خیابان سمیه در مسیر سجادیه ۱۰ میلیارد تومان و بلوار فردوسی حد فاصل گلستان تا پیامبر اعظم(ص) ۱۲ میلیارد تومان برای سال آینده در نظرگرفته شده است.

وی افزود: برای خرید ناوگان اتوبوس شهری ۱۰ میلیارد تومان، بازسازی ناوگان فرسوده ۱۳ میلیارد تومان، نورپردازی تونل غدیر ۲ میلیارد تومان و پل‌‌های عابر پیاده نیز ۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها