|
کدخبر: 30458

جاده‌های لرستان به علائم ایمنی تجهیز می‌شوند

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: بیش از ۴۴ هزار عدد تابلو و علائم ایمنی درراه‌های لرستان نصب شد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، حبیب جمشیدی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا پایان بهمن ۴۴ هزار و ۷۵۴ عدد تابلو و علائم اطلاعاتی و ایمنی در محورهای مواصلاتی لرستان نصب و به‌روزرسانی شده است، اظهارکرد: از این تعداد حدود ۱۴ هزار و ۴۳۵ عدد تابلو مسیرنما، یک هزار و ۵۵۱ جان‌پناه پل، سه هزار و ۳۵۷ فلش قرمز، یک هزار و ۲۰۶ تابلو اخطاری، ۹۹۵ تابلو انتظامی، ۸۲ تابلو اطلاعاتی، ۳۸ چراغ چشمک‌زن، ۱۷ هزار و ۱۷۷ عدد چشم‌گربه‌ای، دو هزار و ۵۱۱ سرعت‌کاه و سه هزار و ۴۰۲ عدد استوانه ایمنی بوده است.

وی گفت: در ۱۱ ماهه امسال ۴.۹۲ کیلومتر گاردریل و یک هزار و ۶۸۴ متر نیوجرسی در طول راه‌های استان نصب و یا تعمیر و اصلاح شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه در امسال هفت پروژه روشنایی در محورهای مختلف استان اجرایی شده، تصریح کرد: پروژه روشنایی محور دورود- ازنا ۱۰۰ درصد تکمیل شده و تقاطع بدرآباد در ورودی جنوبی مرکز استان ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

جمشیدی خاطرنشان کرد: پروژه روشنایی محور پل «یاس» ازنا ۳۰ درصد و محورهای سه راهی خمه؛ شول‌آباد و چمن‌سلطان در الیگودرز و ورودی کوهدشت هر کدام از ۳۵ درصد پیشرفت برخوردار هستند.

وی گفت: همچنین در مدت یادشده ۵۲۴ فقره تجاوز به حریم راه شناسایی شده که ۲۶۸ مورد آن منجر به اعمال قانون شده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها