|
کدخبر: 27359

دستور روحانی برای جوانترین وزیر دولت دوازدهم

رییس دفتر رییس‌جمهوری گفت: احتمالا اواسط هفته آینده آقای روحانی از رسانه ملی با مردم سخن خواهد گفت.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، محمود واعظی رییس دفتر رییس‌جمهوری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدای جلسه رییس‌جمهوری مطالبی از اعضای جلسه خواستند از جمله اینکه باید تلاش کنیم برنامه هایی که اعضای دولت ارائه می‌دهند را هرچه زودتر عملیاتی کنیم.

وی افزود: در آستانه ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی هستیم در این جلسه بحث شد که باید همه قوا و همه نهادها از عملکرد و برنامه هایشان برای مردم بگویند.

واعظی ادامه داد: رییس‌جمهوری تاکید کردند که روحیه امید و نشاط در بین مردم افزایش داشته باشد، در این ایام حوادث زلزله و کشتی سانچی را داشتیم در کنار این مسائل باید برنامه هایی را برای امید آفرینی در مردم داشته باشیم. صدا و سیما هم در این زمینه فعالیت کند.

وی گفت: اعضای دولت خواستند که رییس‌جمهوری هفته اینده این مسائل را با مردم در میان بگذارند که احتمالا اواسط هفته آینده آقای روحانی از رسانه ملی سخنرانی داشته باشند.

واعظی گفت: بحث بازسازی خانه‌های روستایی، اینکه در زمان کوتاه در کسب و کارهای خرد اشتغال ایجاد کنیم، دستور به وزیر ورزش برای امکانات ورزش همگانی از جمله مواردی بود که در این جلسه درباره آن بحث شد.

وی درباره راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی بومی گفت: امروز در دنیا فضای مجازی در خدمت اشتغال و اقتصاد است، اقتصاد دیجیتال امروز در وضع رفاه مردم نقش بسیاری دارد از این رو دبیر شورای عالی فضای مجازی در جلسه دولت گزارش هایی دادند.

رییس دفتر رییس‌جمهوری اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم جلسه پیام رسان‌های داخلی بود که رییس‌جمهوری دستور دادند وزارت ارتباطات سرمایه‌گذاری کرده تا مردم از شبکه‌های اجتماعی بومی استفاده کنند.

وی درباره مذاکره موشکی افزود: بارها اعلام کردیم آنچه مربوط به توان دفاعی موشکی است قابل مذاکره نیست با کشورهای دوست و اروپایی درباره سلاح کشتار جمعی صحبت کردیم ما هم بر روی مسائل حقوق بشری آنها حرف داریم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها