|
کدخبر: 29570

اختصاص ۳۵ میلیارد ریال برای شبکه برق شهرک حمل‌ونقل بندرعباس

استاندار هرمزگان گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید تا ۲ روز آینده ۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای کمک به تکمیل شبکه برق شهرک حمل‌ونقل بندرعباس به شرکت برق منطقه‌ای استان ابلاغ کند.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایرنا، فریدون همتی بیان کرد: راه‌اندازی شهرک حمل‌ونقل بندرعباس یک ضرورت برای هرمزگان به‌عنوان مهم‌ترین استان حمل‌ونقلی کشور است و ایجاد بیش از۱۰ هزار شغل مستقیم را در پی خواهد داشت.

استاندار هرمزگان در ادامه بر رفع مشکل واحدهای شناور‌سازی در شهرک‌های صنعتی استان تأکید کرد و گفت: مدیران استان باید هر چه سریع‌تر نیازهای زیرساختی هرمزگان برای رونق تولید را احصا کنند تا برای رفع آن اقدام شود.

همتی اظهارکرد:دستگاه‌های اجرایی هرمزگان در انجام امور پرداخت تسهیلات و دیگر اقدام‌های مرتبط با رفع موانع واحدهای تولیدی تمام توان خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به کار بگیرند.

وی همچنین خواستار حمایت از محصول‌های تولیدی در هرمزگان شد و گفت: از مردم و مسئولان استان خواستاریم تا محصول‌های تولیدی کارخانه‌های فعال در هرمزگان را خریداری و از آنها استفاده کنند تا از این طریق به اشتغال‌زایی در استان کمک شود.

ارسال نظر