|
کدخبر: 31962

گزارش ۱۲ ماهه سال ۹۶ اعلام شد:

رکوردهای جدید در ایمیدرو + آمارهای رسمی

میزان تولید کنسانتره زغال سنگ شرکت‌های طبس و البرز مرکزی (وابسته به ایمیدرو) طی سال۹۶، بالغ بر ۱۲ درصد افزایش یافت.

گسترش نیوز: شرکت‌های زغال سنگ طبس و البرز مرکزی از ابتدای فروردین تا پایان اسفند، ۶۷۵ هزار و ۸۰۸ تن کنسانتره زغال سنگ تولید کردند. اما رقم تولید مدت مشابه سال گذشته، ۶۰۲ هزار و ۹۵۸ تن بود. از میزان تولید کنسانتره زغال سنگ امسال، ۵۷۰ هزار و ۸۶ تن توسط «شرکت زغال سنگ طبس» و ۱۰۵ هزار و ۷۲۲ تن از سوی «شرکت زغال سنگ البرز مرکزی» تولید شد.

همچنین شرکت‌های زغال سنگ طبس و البرز مرکزی طی ۱۲ ماهه امسال، یک میلیون و ۳۷۱ هزار و ۵۶۲ تن زغال سنگ استخراج کردند که نسبت به رقم استخراج سال گذشته (یک میلیون و ۶۶۸ هزار و ۸۱ تن)، ۱۸ درصد کاهش نشان می‌دهد. در این میان، شرکت طبس یک میلیون و ۲۱۴ هزار و ۳۹۴ تن و شرکت البرز مرکزی ۱۵۷ هزار و ۱۶۸ تن ماده معدنی استخراج کرد.

میزان ارسال کنسانتره زغال سنگ این شرکت‌ها به مشتریان طی مدت یاد شده نیز با ۱۰ درصد رشد، از ۵۹۸ هزار و ۴۷۷ تن مدت مشابه سال قبل به ۶۶۴ هزار و ۴۷۲ تن در ۱۲ ماهه سال ۹۶ رسید. میزان ارسال کنسانتره شرکت‌های طبس و البرز مرکزی به ترتیب ۵۶۳ هزار و ۳۴۵ تن و ۱۰۱ هزار و ۱۲۷ تن بود.

بنا به این گزارش، شرکت‌های زغال سنگ طبس و البرز مرکزی طی ماه اسفند ۳۹ هزار و ۳۴۳ تن کنسانتره زغال سنگ «تولید»، ۶۵ هزار و ۸۶۵ تن ماده معدنی «استخراج» و ۴۴ هزار و ۷۶۷ تن کنسانتره «ارسال» کردند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها