|
کدخبر: 26933

در سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه اصفهان محقق شد؛

عبور از مرز تولید ۱۰۰ میلیون تن محصول فولاد خام

همزمان با ۲۳ دی سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه ، این شرکت موفق به عبور از مرز ۱۰۰ میلیون تن محصول فولاد خام در بیست و پنجمین سال فعالیت خود شد.

بهرام سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گسترش ، با اشاره به ربع قرن تلاش و سرآمدی این شرکت ، گفت: هم اکنون ظرفیت تولید در این شرکت از ۷/۲ میلیون تن به بالغ بر ۱۰/۳ میلیون تن در سالجاری می رسد.

سبحانی افزود: ظرفیت اسمی اولیه این شرکت ۲/۴میلیون تن بوده است که با انجام طرح های توسعه و مدیریت منابع و بهره وری امروز به ظرفیت بالغ بر ده میلیون تن سالیانه دست یافته ایم.

وی در ادامه با اشاره به تولید ارزش آفرین و توسعه کیفی سبد محصولات این شرکت جهت عرضه محصولات متنوع کیفی مطابق با درخواست مشتریان جهت صادرات به بازارهای جهانی گفت: اولویت اول عرضه محصولات این شرکت تامین نیاز واقعی بازار داخل بوده است.

سبحانی در ادامه به بازاریابی و کشف بازارهای جدید صادراتی اشاره کرد و گفت: محصولات فولاد مبارکه، علاوه بر کشورهای آسیایی، و اروپایی اخیرا به کشورهای آمریکایی نیز صادر می شود.

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه اصفهان از رشد تولید محصولات و تکمیل زنجیره تولید در این شرکت اشاره کرد و گفت: گروه فولاد مبارکه اصفهان با شعار * فولاد مبارکه به وسعت ایران* از شمال شرق کشور تا جنوب غرب کشور اقدام به تولید محصول ارزش آفرین با شعار از سنگ تا رنگ کرده است.

سبحانی از فولاد مبارکه به عنوان مولود انقلاب اسلامی یاد کرد که مطابق با اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی و چشم انداز بیست ساله نظام بویزه در تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی و بومی سازی دانش توید فولاد فعالیت کرده است.

سبحانی در ادامه به ایجاد بیش از ۳۵۰ هزار فرصت شغلی بصورت مستقیم و غیر مستقیم در کشور اشاره کرد و گفت: پنجاه درصد ظرفیت تولید فولاد کشور در اختیار گروه فولاد مبارکه اصفهان است که با توجه به تحقق برنامه چشم انداز توسعه،تولید بیش از ۲۵ میلیون تن فولاد در این گروه هدف گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه بر نقش محوری این شرکت در بومی سازی دانش فنی تولید فولاد اشاره کرد و گفت: با همت متخصصین و کارشناسان فولاد مبارکه، شرکت های فولاد هرمزگان و فولاد سپید دشت با دانش فنی کارکنان این شرکت راه اندازی شده است.

سبحانی در پایان بر تولید کیفی محصولات همگام با افزایش کمی تولید گفت: تولید ورق های مخصوص رنگی، ورق های آج دار، هدف گذاری تولید بلوم و بیلت و تامین محصول بر اساس نیاز مشتری با هدف تنوع سبد محصولات این شرکت هدف گذاری و تولید شده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها