|
کدخبر: 13023

صنعت تنها نقطه ابهام

نماینده ورزقان با نگاه کلی خود را به محمد شریعتمداری مثبت آمیخته با ابهاماتی در بخش صنعت توصیف کرد و توضیح داد: در کل نگاه شخص من به ایشون به عنوان یکی از مدیران توانمند کشور مثبت است.

به گزارش پایگاه خبری گسترش رضا علیزاده با بیان این مطلب افزود: سوابق ایشون در فعالیت‌های تجاری تایید شده است، اما در نهایت نقطه نظرات نمایندگان و توضیحات ایشون است که ما را به نتیجه نهایی می‌رساند. محمد شریعتداری از مدیران برتر، باسابقه و باتجربه و ارزشمند کشور است که توانمندی خود را در سطح کلان مدیریتی به اثبات رسانده‌، اما آنچه جای درنگ دارد جای خالی فعالیت ایشان در بخش صنعت است که باید دید توضیحاتشان در این زمینه چیست و چه مدیرانی را قرار است برای بخش‌های صنعتی منصوب کنند.

علیزاده افزود: ذهنیت کلی نسبت به ایشون مثبت است، اما نگرانی ما در بخش صنعت و معدن است که باید دید برنامه‌ها و نظرات ایشون چیست؟ امروز کشور در بخش صنعت و معدن نیاز به کار دارد و در بخش تولید برنامه‌های منسجم و مدونی ترتیب داده شود، این بخش دچار بحران و به طور ویژه در اشتغال‌زایی تاثیرگذار است، بنابراین نباید نادیده و مورد غفلت گرفته شود، حال باید دید برنامه‌های محمد شریعمتداری در این زمینه چیست و چگونه این به این ابهامات پاسخ می‌دهد.

ارسال نظر