|
کدخبر: 24161

ایجاد اشتغال برای معلولان استان زنجان

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه امسال ۴ هزار و ۶۲ شغل برای معلولان در استان زنجان ایجاد می‌شود، گفت: تاکنون ۸۰ درصد از این تعداد فرصت شغلی برای معلولان ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، محمد محمدی قیداری بابیان اینکه داشتن فرصت شغلی مناسب از مهم‌ترین مطالبات معلولان است، افزود: طی سال گذشته بیش از چهار هزارفرصت شغلی برای معلولان در استان زنجان ایجادشده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: توانمندسازی معلولان استراتژی سازمان بهزیستی است و در این راستا توجه ویژه به مسائل پزشکی معلولان انجام می شود.

محمدی قیداری بابیان اینکه بهزیستی به توانمندسازی معلولان بسیار توجه می‌کند چراکه توجه به این امر مهم باعث کم شدن هزینه به سازمان می‌شود، افزود: اشتغال یک معلول در جامعه باعث عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفس او در جامعه می‌شود.اشتغال معلولان باعث استقلال و افزایش شادی در آنها می‌شود و بهتر می‌توانند توانایی‌های خود را نشان بدهند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: خدمات بهزیستی از مرکز محوری به خانواده محوری گرایش پیداکرده و این امر در راستای توانمندتر شدن معلولان است.

محمدی قیداری یاد آور شد: یکی از مهم‌ترین نیازهای معلولان اشتغال است و ایجاد اشتغال برای این افراد می‌تواند با ارائه تسهیلات، کمک‌های بلاعوض و حمایت‌های دولتی به‌ویژه اجرای قانون سه درصدی اشتغال معلولان در دستگاه‌های دولتی انجام شود و جذب معلولان در دستگاه‌های اجرایی در سال‌های اخیر بهتر شده است.

ارسال نظر