|
کدخبر: 29781

اجلاس شرکت های مشتری مدار با حضور کیان ماشین برنا

اجلاس سراسری رضایت مداری مشتری هم اکنون در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گسترش، مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما عصر امروز میزبان صدها تولید کننده و بنگاه اقتصادی است که در زمینه کسب رضایت مشتریان پیشرو هستند.

ارائه خدمات پس از فروش یکی از روش های جلب رضایت مشتری است و در این میان، برخی از شرکت های خارجی که محصولات خود را به ایرانیان عرضه می دارند، از همیاری شرکت های ایرانی برای ارائه خدمات پس از فروش بهره می برند. یکی از شرکت های حاضر در این همایش شرکت کیان ماشین برنا است.

Haghgoo-9630.jpg

مجید حق گو، مدیر عامل شرکت کیان ماشین برنا به خبرنگار پایگاه خبری گسترش گفت:«کیان ماشین برنا» نمایندگی سه برند معتبر لیفتراک TCM ، NISSAN ساخت ژاپن و JAC ساخت چین را دارد.

وی افزود: با خدمات این شرکت ایرانی، صنایع بسیاری در ایران بدون نگرانی از تضمین خدمات از لیفتراک‌های بادوام و باکیفیت ژاپنی استفاده می کنند.

حق گو خاطرنشان کرد: این مجموعه با هدف نیاز مشتریان در بخش های مختلف صنعت و ارائه خدمات پس از فروش مناسب آغاز به کار کرده و تمامی تلاش خود را برای تحقق این آرمان بکار گرفته است.

مدیر عامل این شرکت تصریح کرد: لیفتراک های فوق در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، گمرک ها، بنادر، اسکله ها، فولاد، خودروسازی، صنایع وابسته ساختمان، معادن، سنگ، صنایع غذایی، صنایع دارویی، صنعت چاپ و بسته بندی، صنایع کاغذ و کارتن، صنایع پلاستیک، چوب، صنایع شوینده و مواد شیمیایی، صنایع بهداشتی و... کاربرد دارد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها