|
کدخبر: 29407

نمایندگی انحصاری ۳ نوع لیفتراک به«کیان ماشین برنا» رسید

مدیر عامل شرکت کیان ماشین برنا گفت:«کیان ماشین برنا» نمایندگی رسمی و انحصاری لیفتراک‌های TCM ، NISSAN، JAC در ایران شد

مجید حقگو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گسترش از کسب نمایندگی سه برند معتبر لیفتراک TCM ، NISSAN ساخت ژاپن و JAC ساخت چین خبر داد.

وی، یادآور شد: هدف از تاسیس این مجموعه عرضه لیفتراک‌های بادوام و باکیفیت ژاپنی در صنایع مختلف کشور به منظور بهره‌مندی صاحبان مشاغل از کالاهای سرمایه‌ای بادوام بوده است.

حقگو در ادامه افزود : اخذ نمایندگی JAC FORKLIFT از کشور چین و از خانواده بزرگ JAC MOTORS ، جهت پوشش نیاز مشتریانی که با توجه به حجم کار و فعالیت خود نیاز به لیفتراکی ارزانتر و در عین حال با کیفیت دارند بوده است.

مدیر عامل شرکت کیان ماشین برنا تأکید کرد: TCM به عنوان اصیل ترین و قدیمی ترین لیفتراک ساز ، طراح و سازنده گیربکس لیفتراک در کشور ژاپن از سال ۱۹۴۹ ، تنها برندی است که بصورت تخصصی از ابتدا تا بحال در زمینه تولید ماشین آلات حمل و بارگیری کالا فعالیت می کند و توانسته است از ابتدا تا به حال با تولید لیفتراک از ۱ الی ۴۳ تن ، خود را از سایر تولیدکنندگان متمایز سازد.

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه با هدف نیاز مشتریان در بخش های مختلف صنعت و ارائه خدمات پس از فروش مناسب آغاز کرده و تمامی تلاش خود را برای تحقق این آرمان بکار خواهد گرفت.

به گفته حق گو، لیفتراک های فوق در صنعت نفت , گاز و پتروشیمی ، گمرک ها ، بنادر ، اسکله ها ، فولاد ، خودروسازی ، صنایع وابسته ساختمان ، معادن ، سنگ ، صنایع غذایی ، صنایع دارویی ، صنعت چاپ و بسته بندی، صنایع کاغذ و کارتن، صنایع پلاستیک ، چوب ، صنایع شوینده و مواد شیمیایی، صنایع بهداشتی و... کاربرد دارد.

ارسال نظر