|
کدخبر: 28998

پروژه آبشوران در انتظار ساماندهی

مجری پروژه ساماندهی آبشوران کرمانشاه گفت: با این روند تخصیص اعتبارات، پروژه ساماندهی آبشوران به این زودی به فرجام نمی‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایسنا رضا بیگوند با اشاره به آخرین وضعیت پروژه ساماندهی آبشوران و روند تخصیص اعتبارات آن، اظهار کرد: علی رغم کم و کاستی‌هایی که در تخصیص اعتبار وجود دارد، پروژه متوقف نیست و همچنان کار در حال انجام است.

وی اعتبار ملی سال گذشته ساماندهی آبشوران را 7.5 میلیارد تومان اعلام کرد که تاکنون دو میلیارد تومان، آن هم به صورت اسناد خزانه و با سررسید مهر سال 97 تخصیص پیدا کرده است.

مجری پروژه ساماندهی آبشوران کرمانشاه تاکید کرد: از محل سفر مقام معظم رهبری نیز 15 میلیارد تومان به صورت اسناد خزانه ابلاغ شده که تاکنون ریالی از آن را دریافت نکرده‌ایم.

به گفته بیگوند اعتبار ملی ساماندهی آبشوران در بودجه سال 97 نیز ظاهرا 3.5 میلیارد تومان است که با این میزان اعتبار، پروژه ساماندهی آبشوران در سال آینده عملا تعطیل خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر فقط حدود 9 میلیارد تومان به پیمانکاران پروژه بدهی داریم.

مجری پروژه ساماندهی آبشوران کرمانشاه با بیان اینکه قرار شد از سال 91 بر اساس مصوبه سفر مقام معظم رهبری 200 میلیارد تومان در مدت سه سال برای ساماندهی آبشوران تخصیص داده شود، خاطرنشان کرد: در این صورت پروژه در سال 94 به بهره برداری می‌رسید.

بیگوند میزان کل اعتباری که ظرف پنج سال اخیر جهت ساماندهی آبشوران تخصیص داده شده را 65 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: با این روند نمی‌توان امیدوار بود ساماندهی آبشوران به این زودی به فرجام برسد.

وی درباره آخرین وضعیت پروژه نیز گفت: کار اکنون در دو جبهه پل چوبی و بالادست ساختمان اداری دادگستری در درحال انجام است.

مجری پروژه ساماندهی آبشوران کرمانشاه بیان کرد: در حد فاصل چهارراه راهنمایی و رانندگی تا بالادست ساختمان اداری دادگستری به طول حدود 600 متر اکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داریم.

بیگوند عنوان کرد: در قطعه پل چوبی نیز به دلیل شرایط آب و هوایی نتوانستیم پل کوچه "عبدالمالکی" را برداریم و ساماندهی زیر آن را انجام دهیم، اما در منطقه کوچه کلانتری که دیوار هم ریزش کرده بود کار به زودی به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه قطعه آزادگان نیز 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، یادآور شد: متاسفانه پیمانکار این قطعه زمین گیر شده و سایر پیمانکاران نیز به سختی کار می‌کنند.

مجری پروژه ساماندهی آبشوران کرمانشاه کل مسیر اجرای ساماندهی آبشوران را 14 هزار و 400 متر اعلام کرد که تاکنون 45 درصد این مسیر ساماندهی شده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها