|
کدخبر: 24281

رفع مشکلات آب گاز برق و تلفن واحدهای صنعتی استان تهران

استاندار تهران در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی استان تهران با کمیته برنامه ریزی شهرستان قرچک گفت: مشکلات آب، گاز، برق و تلفن تمام واحدهای صنعتی استان تهران رفع می شود.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، محمدحسین مقیمی، امروز در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی استان تهران با کمیته برنامه ریزی شهرستان قرچک، برگزار شد، طی سخنانی گفت: مدیران ادارات نباید بگویند، نمی شود، مدیر یک اداره آمده است تا کار نشد، را به شد تبدیل کند.

وی با انتقاد از به درازا کشیدن صدور مجوز کارگاه های تولیدی و کشاورزی، افزود: همه باید کمک کنید، که سرمایه گذار و یا کشاورز واحد تولیدی خود را راه اندازی کند، اگر اینطور نباشد، مشکل اشتغال حل نخواهد شد، اشتغال در کارخانه ها و کارگاه ها حل می شود.

استاندار تهران اظهار کرد: باید کمک کنیم تا سرمایه گذاری صورت گرفته و چند نفر مشغول کار شوند، ما باید به دنبال سرمایه گذار بدویم، باید ادارات آب و گاز و دیگر ادارات مرتبط به سرعت مشکل یک سرمایه گذار را حل کنند، زمانی که شهرک صنعتی احداث می شود، در واقع تعهد داده ایم که تمام امکانات آب، برق، گاز و فاضلاب را فراهم کنیم.

وی افزود: مشکل گاز واحدهای صنعتی قرچک و نیز تمام شهرستان های استان تهران در اولین فرصت حل شود، کارآفرین و سرمایه گذار باید به دنبال متخصص و منابع اولیه باشد و نباید درگیر ادارات و کارهای اداری باشد، ما باید مشکلات سرمایه گذار را حل کنیم، به غلط جا افتاده که سرمایه گذار باید به دنبال کارهای اداری واحدهای تولیدی خود بیاید، باید مشکلات آب، برق، گاز و تلفن تمام واحدهای صنعتی استان تهران رفع شود و این امر از مصوبات جلسه امروز است.

مقیمی تصریح کرد: زمانی که زیرساخت های حضور کارآفرین ها در شهرستان را فراهم نکنیم، وی انگیزه ای برای حضور در آن شهرستان ندارد.

ارسال نظر