|
کدخبر: 13002

یادداشت

توجه به صنعت و استفاده از تجربیات گذشته، لازمه رای اعتماد بالا

سیدمهدی مقدسی-عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی: محمد شریعتمداری از سابقه مناسبی در بخش اجرایی کشور برخوردار است که دو دوره سابقه وزارت و یک دوره معاون اجرایی رئیس‌جمهوری را در کارنامه خود دارد.

به همین دلیل رویکرد اقتصادی مناسبی دارد که می‌تواند در این حوزه نیز موفق باشد از سوی دیگر با توجه به اعتمادی که رئیس‌جمهوری نسبت به ایشان دارند و تعاملاتی که در دولت یازدهم با وزیران داشته‌اند می‌تواند گزینه مناسبی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت باشد. وی در مدت حضور خود در معاونت اجرایی جلسات خوبی با صنعتگران داشته و آنها با او تعامل مناسبی داشته‌اند.

بنابراین با توجه به توانمندی که دارد می‌تواند رای اعتمادی را از مجلس بگیرد. البته دغدغه‌هایی درباره تقویت بخش صنعت و معدن وجود دارد زیرا گرایش شریعتمداری بیشتر بازرگانی است.

در دوره گذشته تجربه و تخصص بالای نعمت‌زاده توانست در بخش صنعت دستاوردهایی داشته باشد که می‌توان در این دوره نیز از آن تجربیات استفاده کرد.

در نتیجه باید منتظر برنامه‌های ایشان در جلسه کمیسیون صنایع و معادن باشیم تا این اطمینان به نمایندگان داده شود که در کنار تجارت به تمام ظرفیت‌های بخش صنعت و معدن نیز توجه شود. در این راستا باید برای رفع مشکل صنایع کوچک و متوسط و استفاده از ظرفیت‌های بالای معدنی دیدگاه مناسبی ارائه و نظر نمایندگان برای رای اعتماد جلب شود.

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها