|
کدخبر: 8153

همزمان با عید سعید فطر؛

نمایشگاه دائمی «آستان کتاب» در تهران افتتاح می‌شود

مدیرعامل گفت: نمایشگاه دائمی کتابهای موسسات آستان قدس رضوی با نام «آستان کتاب» همزمان با عید سعید فطر در تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش گسترش به نقل از ایرنا، حسین سعیدی «آستان کتاب» را مانند ویترینی دائمی در مرکز شهر تهران علاوه بر فروشگاه‌ها دانست که می‌تواند به نمایش آثار و تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی و توزیع و فروش آنها در سطح ملی کمک کند.

وی گفت: در این نمایشگاه حدود ۲۵۰۰ عنوان از کتابهای موسسات آستان قدس رضوی در معرض دید عموم علاقه‎مندان و بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

سعیدی، موسسه آفرینش‌های هنری، بنیاد پژوهش‌های اسلامی، دانشگاه امام رضا(ع)، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، مؤسسه جوانان، سازمان کتابخانه‎ها، موزه‌ها و مرکز اسناد و کتابخانه موزه ملی ملک را از موسساتی برشمرد که کتابهای آنها در این نمایشگاه به نمایش درخواهد آمد.

وی افزود: در این نمایشگاه محصولات «گلدسته» که اقلام فرهنگی تولیدشده توسط به‎نشر را شامل می‎شود، در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل به‌ نشر محصولات فرهنگی گلدسته، روان‌شناسی و علوم تربیتی، هنر و نفایس، علوم اجتماعی و مدیریت، علوم پایه و پزشکی را به عنوان برخی از موضوعات کتابهای نمایشگاه «آستان کتاب» برشمرد و ادامه داد: فقه و حقوق، شعر و ادبیات، تربیت‌ بدنی، کشاورزی، قرآن و ادعیه، علوم قرآنی و حدیث، فرهنگ رضوی، فلسفه و عرفان، خانواده و ازدواج، جامعه و فرهنگ و معصومان(ع) نیز از دیگر موضوعات کتابهای این نمایشگاه است.

مدیرعامل به نشر اضافه کرد: علاوه بر این، کتابهای پروانه که شامل داستان، شعر و موضوعات علمی و آموزشی ویژه کودک و نوجوان است، در «آستان کتاب» به نمایش درخواهد آمد.

وی یادآور شد: علاقه‎مندان برای بازدید از نمایشگاه «آستان کتاب» می‎توانند به خیابان کارگر شمالی، بعد از چهار راه نصرت، کوچه شهید طاهری، پلاک ۱۸ مراجعه کنند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها