|
کدخبر: 8140

غول‌های نمایشگاهی درنمایشگاه چاپ تهران

نخستین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی به همت شرکت نمایشگاهی برساز رویداد پارس و با مشارکت و همکاری drupa و interpack برگزار می‌شود.

به گزارش گسترش به نقل از عصر نمایشگاه، رضا رحمانی مدیر اجرایی و قائم مقام شرکت برساز رویداد پارس گفت: بخش چاپ نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی، با مشارکت نمایشگاه drupa تحت برند بین‌المللی iPAP و بخش بسته‌بندی آن با مشارکت نمایشگاه interpack و تحت برند بین الملی Pacprocess برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه بر اساس قرارداد شرکت برساز رویداد پارس با نمایشگاه دوسلدورف آلمان به صورت بلند مدت برنامه‌ریزی شده است و قرار است به صورت سالانه برگزار شود.

مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران رویکرد این نمایشگاه را معرفی جدیدترین فناوری ها، ماشین‌آلات و تجهیزات و همچنین مهیا کردن شرایطی که شرکت‌های توانمند ایرانی در کنار رقبای خارجی خود بتوانند سهم خود را در بازار داخلی و خارجی افزایش دهند.

رحمانی در ادامه توضیح داد: ما با مشارکت و همکاری با drupa بزرگترین نمایشگاه چاپ دنیا و interpack بزرگترین نمایشگاه بسته‌بندی سعی بر آن داریم مطابق نقشه راه تعیین شده توسط شرکت برساز رویداد پارس و نمایشگاه دوسلدورف آلمان این نمایشگاه را تبدیل به یک نمایشگاه مرجع در حوزه چاپ و بسته‌بندی در منطقه‌ کنیم و به عنوان یک نمایشگاه پر مخاطب در تقویم نمایشگاهی در سطح بین‌المللی ثبت شود.

وی اظهار داشت: نمایشگاه iPAP تهران با پیوستن به اتحاد جهانی نمایشگاه‌های Drupa، در کنار نمایشگاه‌های PACKPRINT تایلند، pacpro چین، printpack الجزایر، indoprint اندونزی و AllinPrint چین و نمایشگاه Pacprocess تهران با پیوستن به اتحاد جهانی نمایشگاه‌های interpack alliance، در کنار نمایشگاه‌های دوسلدورف، مسکو، شیکاگو، شانگهای، دهلی نو، جاکارتا و بانکوک قرارگرفت.

رحمانی با اشاره به استقبال بی‌نظیر متقاضیان داخلی و خارجی گفت: تا کنون کشورهای فرانسه، ایتالیا، بلژیک، چین، کره جنوبی و ترکیه نخستین شرکت‌کنندگان نمایشگاه IPAP و Pacprocess هستند که در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

گفتنی است نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی در تاریخ ۲۰ الی ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۶، با همکاری و مشارکت نمایشگاه دوسلدورف آلمان و شرکت برساز رویداد پارس در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها