|
کدخبر: 32130

در گفت‌وگوی گسترش نیوز با مدیر برگزاری ایران جابکس مطرح شد

تجربه کسب و کار اروپایی در سایت تهران

مازندرانی اظهار داشت: به آینده این رویداد امیدوار هستیم. مجموعه هایی که کنار ما بودند، تبلیغات گسترده‌ای در سطح شهر انجام دادند.

نخستین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران (ایران جابکس) از ۵ تا ۸ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران و به‌دست مرکز کار ایران برگزار شده است. این رویداد برای نخستین بار در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود و همین نکته آن را از سایر رویدادهای مشابه پیشین متمایز می‌سازد.

مدیر برگزاری این رویداد به خبرنگار گسترش گفت: موضوع بیکاری و اشتغال جزو معضلات اصلی کشور است و جای یک رویداد تخصصی در این زمینه را خالی دیدیم. در این رابطه با هماهنگی و همکاری وزارت کار و رفاه اجتماعی، سعی کردیم دوره اول این رویداد را برگزار کنیم.

ادریس مازندرانی تصریح کرد: مساحت این رویداد بیش از ۱۰ هزار متر مربع است که برای دوره نخست رکورد بسیار خوبی محسوب می‌شود. سه سالن اصلی نمایشگاه بین‌المللی تهران را در اختیار داریم و به مدت ۴ روز از طریق ۱۱۰ شرکت فعال میزبان بازدیدکنندگان هستیم.

mazandarani-a.jpg

این کارشناس رویدادهای نمایشگاهی ادامه داد: غرفه داران این رویداد عمدتا شرکت‌ها و مجموعه‌های کارآفرینی هستند که در داخل یا خارج از کشور مشغول به ارائه خدمات هستند. سعی کردیم مهم‌ترین مجموعه‌ها و برگزیده‌های کارآفرینی در سال ۹۶ را به این رویداد دعوت کنیم که خوشبختانه موفق هم بودیم.

وی در خصوص حضور شرکت‌های خارجی در این رویداد اظهارکرد: با توجه به اینکه این رویداد مرتبط با حوزه کار، کاریابی و آفرینی است، سعی کردیم با هدف انتقال دانش و فناوری‌های روز از دانشگاه‌های معتبر در کشورهای مختلف دعوت کنیم. در این رابطه نمایندگانی از آلمان، هلند و مالزی در کنار هستند. این مجموعه‌ها قرار است مدل کسب و کارهای نوین را به فعالان بازار کار در ایران آموزش بدهند.

مازندرانی در پایان گفت: به آینده این رویداد واقعا امیدوار هستیم. مجموعه هایی که کنار ما بودند، تبلیغات گسترده‌ای در سطح شهر انجام دادند که این تلاش‌ها به ثمر نشست و رویداد پرباری را کلید زدیم. امیدوار هستیم که این نمایشگاه در سال‌های آینده هم پرنشاط و کاربردی برگزار شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها