|
کدخبر: 31906

قادری خبر داد:

حمایت از کالای ایرانی در شهرآفتاب+ تصاویر

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های شهر آفتاب گفت: در سال حمایت از کالای ایرانی با برگزاری نمایشگاه‌های مختلف از تولیدات بومی حمایت می‌کنیم.

گسترش نیوز: نشست خبری پنجمین نمایشگاه بین المللی تخصصی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی با حضور مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار شد.

قادری در این نشست با اشاره به زمان برگزاری نجمین نمایشگاه بین المللی تخصصی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی گفت: نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی در نیمه نخست تیرماه امسال برگزار می‌شود. ارائه آخرین فناوری و تکنولوژی های روز دنیا، توسعه بازار داخلی ، صادرات محصولات تولید ایرانی و فراهم آوردن زمینه تولید کیفی با قیمت و کیفیت مناسب از اهداف برگزاری نمایشگاه است.

قادری با بیان اینکه امروز فرصتی فراهم شده است تا از وابستگی به واردات فاصله بگیریم، افزود: در سال حمایت از کالای ایرانی این فرصت فراهم شده است تا بتوان حمایت از تولیدات ایرانی را در قالب نمایشگاه‌های مختلف برای برقراری تعاملات فنی و مهندسی در تمامی تولیدات کالایی فراهم کرد.

وی ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب این فرصت را در سال جاری فراهم می‌کند تا کالاهای ایرانی به جامعه هدف معرفی شوند و طبیعی است که در این میان نقش مهم اتحادیه‌ها و گروه‌های صنفی حائز اهمیت است و می‌توان با برگزاری نمایشگاه‌ها بازار مصرف را برای استفاده از کالاهای ایرانی آماده کرد.

قادری با اشاره به نقش اتحادیه‌ها در رونق رویدادهای نمایشگاهی گفت: انتظار از اتحادیه‌ها این است که نمایشگاه جدی گرفته شود تا از فرصت خوب به وجود آمده برای حمایت از کالای داخلی استفاده کرد.

قادر در پایان سخنان خود اظهار کرد: در نیمه دوم سال گذشته تدابیری برای برگزاری نمایشگاه ها انجام شد تا بتوان از این نمایشگاه حداکثر بهره برداری مناسب را انجام داد به همین دلیل شاهد رشد برگزاری نمایشگاه های انجام شده در نیمه دوم سال ۹۶ بودیم.

neshast.khabari2.jpg

neshat.khabari1.jpg

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها