|
کدخبر: 31127

اختصاصی/برپایی ۶۷ رویداد در سایت تهران قطعی شد

نمایشگاه بین‌المللی تهران در سال آینده حداقل ۶۷ رویداد تایید شده دارد و ممکن است در طول سال تعداد آنها بیشتر شود.

به گزارش پایگاه خبری گسترش، حسین اسفهبدی، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گسترش در مورد وضعیت نمایشگاه‌های سال آینده گفت: درسال ۱۳۹۷ برپایی حداقل ۶۷ نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی، عمدتا تخصصی در تقویم نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج. ا. ایران گنجانده شده است.

esfahbodi3.JPG

رییس منطقه ای یوفی در خاورمیانه و آفریقا همچنین گفت: از آنجا که اغلب این نمایشگاه‌ها با استقبال شرکت‌های توانمند خارجی به ویژه شرکت‌هایی که دارای فناوری پیشرفته هستند روبه‌رو می‌شوند، مشارکت در آنها برای شرکت‌های تولیدی، صنعتی و تجاری کشورمان بسیار اهمیت دارد. نقش این نمایشگاه‌ها در توسعه صادرات کشور و افزایش فروش برخی از کالاها در شرایط رکود اقتصادی داخلی حائز اهمیت شایانی است.

وی در ادامه افزود: در انتخاب عناوین نمایشگاه‌ها، دقت کافی به عمل آمده تا هریک از آنها بتوانند اهداف متعددی را پوشش دهند تا رضایت شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان در حد امکان، پیش از پیش فراهم شود.

اسفهبدی با تاکید بر اینکه خط مشی نمایشگاهی کشور تدوین شده است و پس از تصویب ویژگی‌های آن به آگاهی علاقه مندان از جمله رسانه‌های اقتصادی خواهد رسید، گفت: برنامه نمایشگاه‌های برون مرزی از جمله نمایشگاه‌های اختصاصی که برپایی آنها منطبق با مصالح اقتصادی و خط مشیهای کلی اقتصاد مقاومتی است در شرف تدوین است که در آینده نزدیک بر روی پایگاه اینترنتی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها