|
کدخبر: 30126

برگزیدگان جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی + تصاویر

نخستین جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی ایران روز شنبه ۵ اسفند ماه با اعلام سه شرکت برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش این جشنواره که به همت و حمایت رسانه‌ای موسسه فرهنگی و مطبوعاتی صمت در روزهای ۲ تا ۵ اسفند ماه و همزمان با نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نمایشگاهی ایران برپا شده بود، توانست لقب جاذبه نمایشگاه را به خود اختصاص دهد.

در مراسم تقدیر از برگزیدگان نخستین جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی ایران که همزمان با آیین اختتامیه نمایشگاه صنعت نمایشگاهی ایران برپا شده بود، برگزیده نخستین جشنواره ملی پوسترهای صنعت نمایشگاهی جایزه خود را از دست ناصر بزرگمهر، مدیر مسئول موسسه فرهنگی و مطبوعاتی صمت دریافت کرد و پرونده این رویداد ملی تا اسفند ۹۷ بسته شد.

در رقابت میان ۱۰۰ پوستر نمایشگاهی، شرکت روشان روز با پوستر نهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزیینی، معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات مربوطه توانست رتبه نخست را به خود اختصاص داد. همچنین شرکت آرتا نمانگر اردبیل با پوستر پانزدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی توانست در جایگاه دوم و نمایشگاه بین‌المللی بوشهر با پوستر نمایشگاه شهر آفتاب در رتبه سوم پوسترهای برگزیده جای گرفت.

poster01.jpg

شرکت روشان روز به عنوان مرکز بین‌المللی اطلاعات سنگ ایران از سال ۱۳۷۵ وارد فعالیت فرهنگی، تبلیغاتی، انتشاراتی و نمایشگاهی در زمینه صنعت سنگ ساختمانی کشور شد. این شرکت گردآورنده و ناشر تنها کتاب دایرکتوری این صنعت به نام کتاب راهنمای سنگ ایران است که همه ساله یک جلد از آن در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

این شرکت در زمینه چاپ کتب علمی، تخصصی و فنی صنعت سنگ و معدن نیز فعالیت‌های قابل قبولی دارد و تاکنون چندین جلد کتاب در این زمینه به علاقه مندان ارائه کرده که از بهترین آنها کتب صنعت سنگ ایران به شمار می‌آید. علاوه بر این فعالیت‌های نمایشگاهی مجموعه روشان روز در دو بخش داخلی و خارجی، خدمات قابل ملاحظه‌ای به‌دست اندرکاران صنعت سنگ کشور ارائه کرده است. نمایندگی نمایشگاه‌های معتبر سنگ در کشورهای مختلف جهان، دلیل این امر است که این مجموعه نخستین سامان دهنده هیات‌های تجاری و بازدیدکننده‌های نمایشگاهی سنگ جهان بوده و همچنین برای نخستین بار در بخش خصوصی غرفه داران ایرانی نمایشگاه‌های جهانی را در پاویون اختصاصی جمهوری اسلامی ایران، گرد هم آورده است. همچنین برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی و تخصصی سنگ در تهران از افتخارات این مجموعه به شمار می‌آید

شرکت نمایشگاهی آرتانمانگر اردبیل نیز در سال ۱۳۸۹ به پشتوانه تجربه و توانایی و انگیزه مضاعف افراد متخصص در این صنعت و با هدف برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی در جهت کمک به پیشرفت و گسترش صنایع داخلی تاسیس شد. این شرکت تاکنون مجری برگزاری بیش از ۲۰۰ عنوان نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی در زمینه صنعت ساختمان، تاسیسات، صنعت برق، لوازم خانگی، مبلمان، خانه مدرن و... در استان‌های آذربایجان شرقی ( سایت نمایشگاه بین‌المللی تبریز )، اردبیل، گیلان، قزوین، زنجان، کرمانشاه مازندران و خوزستان بوده است.

عمر شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر در حال حاضر به پانزده سال می‌رسد. براساس آنچه مهرداد ابراهیمی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره این شرکت می‌گوید، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر در سال ۱۳۸۱ به منظور گسترش و توسعه سرمایه‌گذاری در بخشهای صنعتی و بازرگانی از طریق تبادل اطلاعات فنی و بازرگانی و عرضه تولیدات و خدمات صنعتی، بازرگانی، کشاورزی، معدنی و دانش فنی استان و معرفی امکانات بالقوه موجود در این زمینه و همچنین گسترش مبادلات تجاری در جهت فراهم آوردن زمینه برای توسعه اقتصادی، اجتماعی و ایجاد بستر لازم برای آشنائی با بازارهای خارجی و بالا بردن توان رقابتی استان تشکیل شد.

ارسال نظر