|
کدخبر: 29753

البرز صاحب نمایشگاه بین المللی می‌شود

استاندار البرز با تاکید بر لزوم رفع موانع موجود در مسیر ایجاد سایت نمایشگاه بین المللی این استان گفت: اعتباری ویژه‌ای از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به این پروژه اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، محمدعلی نجفی در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی که عصر یکشنبه در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسب ایام فاطمیه(س) اظهار کرد: برای استانی نظیر البرز زیبنده نیست که برای زمین سایت نمایشگاه بین المللی تا این حد موانع مختلفی وجود داشته باشد.

نجفی گفت: در سمینار رئیس جمهور و استانداران؛ اختیارات مناسبی به استانها واگذار شده است، نباید برای صدور مجوز هم مشکلی وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه توجه ویژه رییس جمهور به استان سبب شده در پی سفر وی به البرز اعتباری برای فضای نمایشگاهی بین المللی در این منطقه مصوب شود، افزود: این اقدام تا کنون برای هیچ استان دیگری غیر از البرز صورت نگرفته است.

alnorz.ostan.jpg

استاندار البرز با بیان اینکه با برگزاری نمایشگاه های خارجی موافق هستم اما اگر این رویه به انحصار یک شرکت، فرد و سرمایه گذار در آید مخالفت خواهیم کرد، یادآور شد: صنعتی که حداقل ۳۰ درصد تولید خود را صادر نکند در دنیا باقی نخواهد ماند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه توسعه ارتباطاتتجاری واقتصادی از نگاه ما نباید به شیوه انحصارگرایی محدود شود، تصریح کرد: صادرات در بخش کشاورزی و سبزیجات در البرز سقفی ندارد باید برای توسعه صادرات از حرف به سمت کارهای عملیاتی پیش برویم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها