|
کدخبر: 29241

گردهمایی صنعتگران قیر و آسفالت در تهران

نهمین نمایشگاه بین‌المللی قیر، آسفالت، عایق ها، تجهیزات و ماشین‌آلات وابسته امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش، در این نمایشگاه شرکت ها، صنعتگران و تولیدکنندگان عایق، قیر و آسفالت نقاط مختلف کشور و دیگر مناطق جهان ضمن عرضه جدیدترین تولیدات و خدمات خود، با فناوری‌های روز این حوزه نیز آشنا می‌شوند. در این نمایشگاه که با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می‌شود، بیش از یکصد و بیست و پنج شرکت داخلی و خارجی حضور و مشارکت دارند.

مریم توکلیان مدیرعامل شرکت آسیا پاسارگاد خاورمیانه مجری این نمایشگاه گفت: در کنار شرکت‌های داخلی حاضر در نهمین نمایشگاه بین‌المللی قیر، آسفالت وماشین آلات وابسته، شرکت هایی از کشورهای آلمان، چین، هندوستان، برزیل، افریقای جنوبی، آذربایجان و ترکیه نیز جدیدترین تولیدات و تجهیزات خود را عرضه و ارائه می‌کنند.

وی اضافه کرد: نهمین نمایشگاه بین‌المللی قیر، آسفالت و تجهیزات و ماشین‌آلات وابسته در فضائی بالغ بر ده هزار مترمربع و در سالن های۱۰- ۱۱- ۱۲- ۱۳ و فضای باز نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و در آن انواع قیرهای پلیمری، رنگی، طبیعی، اصلاح شده، صنعتی، جاده‌ای وصادراتی،عایق سفید، ژئوممبران، ژئوتکستایل، انواع آسفالت‌های گرم، سرد، رنگی و پلیمری، تجهیزات دانه بندی، جایگزین‌های نوین آسفالت، فناوری‌های نانو، مظروف‌سازی و انواع ماشین‌آلات سنگ شکن به نمایش گذاشته می‌شود.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی قیر، آسفالت، عایق‌ها و تجهیزات و ماشین‌آلات وابسته از امروز تا ۲۶ بهمن ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ درمحل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها