|
کدخبر: 27636

کنیا، قطب رویدادهای نفتی

نمایشگاه نفت و گاز کنیا از ۸ تا ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ در شهر نایروبی در کشور کنیا برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گسترش نمایشگاه نفت و گاز کنیا را می‌توان قطب نمایشگاهی عرصه نفت و گاز دانست. این رویداد همه ساله توجه بسیاری از شرکت های برجسته نفت، گاز و پتروشیمی را از سراسر جهان به خود جلب می کند.

نمایشگاه نفت و گاز کنیا که به صورت منطقه‌ای و در شهر نایروبی به عنوان مرکز اصلی فعالیت های نفتی و گازی کنیا برگزار می‌شود، همه ساله پذیرای میهمانانی از سراسر شرق و مرکز آفریقا و به ویژه کشورهای کنیا، تانزانیا، اتیوپی، اوگاندا، سومالی، موزامبیک و کنگو است.

بخش‌های اصلی این رویداد نفتی عبارتند از: حمل و نقل هوایی، هلیبرد و لوجستیک، مخزن و مواد سیستم هندلینگ، کابل، آمبلیکال و تجهیزات، ارتباطات، نرم افزار و سخت افزار کامپیوتری، کنترل، کنسول و پنل، زنگ زدگی، حفاظت کاتدی، عایق کاری و پوشش، لایروبی، چاه زنی و مقاوم سازی، مته زنی و تجهیزات تکمیلی، کنترل اورژانسی و سیستم خاموشی، تجهیزات زیست محیطی و واکنش به نشت نفت، ساخت، ایجاد و تعمییرات حوزه نفتی، مواد و سیستم آتش نشانی، سیستم و تجهیزات روشنایی، تجهیزات کشتی نفت کش، تجهیزات شناور FPSO ، تجهیزات هیدرولیک و الکترومکانیک، هیدروگرافی، مترولوژی، ارتعاشات، گنجایش و بازدید، بازرسی، نگهداری و تعمییرات، تجهیزات لیفت، جرثقیل و وینچ، روشنایی/ روشنایی محل کارگاه و هر آنچه به عملیات حفاری و انتقال نفت تا بازارهای فروش مربوط است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها