|
کدخبر: 26866

۸ سال حرفه ای با میدکس تهران

به گفته مدیر امور نمایشگاه‌های داخلی سایت تهران، بیش از ۲۱۰ شرکت داخلی و خارجی در هشتمین نمایشگاه بین المللی معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن (میدکس)گردهم آمدند.

به گزارش پایگاه خبری گسترش، نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون چند سال قبل از نمایشگاه صنعت ساختمان جدا شد و اکنون برای مدت ۸ سال است که به صورت مستقل برگزار می‌شود.

mr.amoli..jpg

حمیدرضا آملی در گفتگو با گسترش شرایط کیفی برگزاری این رویداد را نسبت به دوره گذشته مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: در این نمایشگاه شرکت‌های داخلی و بین‌المللی محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌نمایند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت و فرصت‌های موجود بهره می‌گیرند. با امید به اینکه بتوانیم در نمایشگاه امسال میزبان شما بوده فرصت‌های تجاری ارزشمندی را برای شما خلق نماییم.

وی تصریح کرد: بیش از ۲۱۰ شرکت داخلی و خارجی از فردا در هشتمین نمایشگاه بین المللی معماری،دکوراسیون داخلی وخانه مدرن (میدکس)گردهم آمدند. جدیدترین تولیدات، صنایع، تجهیزات، ماشین آلات و خدمات خود را در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

مدیر امور نمایشگاه‌های داخلی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران افزود: همزمان با دوره جدید شاهد حضور خوب شرکت های خارجی هستیم که رقابت تنگاتنگی با تولید کنندگان ایرانی دارند.

آملی همچنین گفت: میزان حضور شرکت های داخلی که تقریبا ۱۰ هزار متر از مجموع فضای برگزاری را در اختیار گرفته اند نشان می دهد که شرایط برای رقابت فراهم است و در شرایطی که بازارهای داخلی ما کاملا در اختیار تولیدکنندگان این محصولات است به نظر می رسد باید با الگو برداری از مدل های تجاری، در حوزه صادرات نیز وارد بشویم.

به گفته این کارشناس صنعت نمایشگاهی معرفی توانمندی های داخلی درحوزه تولید محصولات و خدمات معماری و دکوراسیون ،آشنایی شرکت های ایرانی با آخرین تکنولوژی های روز دنیا، معرفی آخرین توانمندی ها و فناوری های نوین به ویژه در حوزه محصولات نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی،ایجاد فرصت های تجاری جدید، اشتغالزایی ، فراهم کردن زمینه تعاملبین دانشگاه و تولیدکنندگان و شناسایی پتانسیل خدمات صادراتی حوزه دکوراسیون کشور ، مهمترین اهداف برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون است.

شایان ذکر است که این نمایشگاه سال گذشته با استقبال گسترده‌ی فعالان داخلی و بین‌المللی و اخذ تاییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین‌المللی (UFI)، با حضور ۲۳۵ شرکت از ۱۴ کشور مختلف، در بیش از ۱۶ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی برگزار شده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها